Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Reklama* gratis dla czytelników
Dziś postanowiłam stworzyć post, który będzie REKLAMĄ * do Waszych apartamentów, klubów, blogów  i innych blogów nie związanych ze Stardoll (oby nie naruszały zasad  moralności )
Do jutra do godz. 14 post ten będzie umieszczony ciągle na stronie głównej jako pierwszy post, mimo, że będzie coś dodane.
Zatem jeśli macie chęć dać reklamę gratis koniecznie:
- musisz mieć w swojej prezentacji  widoczną nazwę naszego bloga, najlepiej na początku
- wpisz swój nick w komentarzu i wpisz do czego mam umieścić Twoją reklamę
- bądź obserwatorem naszego bloga
- w każdej chwili mogę usunąć Waszą reklamę jeśli zobaczę, że nie masz naszego linku w prezentacji choćby na czas Waszej reklamy na naszym blogu
*Reklamą jest link ( nie obrazek)

REKLAMY czytelników:
school-of-stardoll.blogspot.com  (blog o stardoll)
shinybox.pl/?ref=d1a4500( strona z kosmetykami)
lejdigaga24apartament)
FC-Barcafani (klub)
DixieSINDY(apartament)
JustinaCullen (apartament)
MAGDA98DANCE(apartament)
spbianka.blogspot.com( blog o stardoll, stylizacje)
KATERIMA(apartament)
ciekawyblogokotach.blogspot.com (blog o kotkach:*)
kamisza202(apartament)
flashoe.blogspot.be(blog o stardoll)
nikitaposh1(apartament)

15 komentarzy:

  1. Hej, link Waszego bloga mam w prezentacji. Chciałabym zaprosić wszystkich na bloga school-of-stardoll.blogspot.com
    Dzisiaj na bloga odbędzie się pełno konkursów i zabaw. :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. http://shinybox.pl/?ref=d1a4500


    Prosiłabym o zarejestrowanie się tam :)Dzięki temu można dostać paczkę kosmetyków za darmo :)
    Wystarczy uzbierać pare gwiazdek :)
    To dla mnie bardzo , bardzo ważne :(

    OdpowiedzUsuń
  3. lejdigaga 24 :DD Chciałabym aby przechodził do apartamentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chomiska
    jak się da to link do klubu

    dziękuję i zaraz wklejam link do prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę do apartamentu jeśli można i bardzo dziękuje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też proszę apartamentu. Link w prezentacji .


    magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym reklamę do mojego nowego bloga:
    spbianka.blogspot.com
    Reklamę mam, ale na końcu prezentacji, zaraz postaram się ją przenieść wyżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałambym link do apartamentu.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko super pomysł! Ja też chciałabym do apartamentu, ale nie umiem zrobić linka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo,dziękujemy, Iwonko! :))
    Na pewno wielu osobom bardzo się to spodoba :) Mi także ;) Bardzo proszę o zareklamowanie bloga,który prowadzę razem z siostrą i koleżanką,z góry dziękuję ;) To taki blog o kotach,niedawno zaczęłyśmy,raczej nie narusza zasad moralności ;) Oto link (mam nadzieję,że działa,nie znam się na linkach ):

    http://ciekawyblogokotach.blogspot.com/

    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chcę do apartamentu. Z góry bardzo dziękuę. Miło z waszej strony :)
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  12. witam:) ja bym chciala reklame do mojego bloga :) ktory jest o stardoll i aktualnie trwa tam loteria link : http://flashoe.blogspot.be/ , mam wasza nazwe blogu w mojej prezentacje :)

    Dziekuje i pozdrawiam :D , Gabrysia351

    OdpowiedzUsuń
  13. nikitaposh1
    Iwonko jeżeli można jeszcze się zareklamować to poproszę reklamę do apartamentu :) Dziękuję serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  14. O,bardzo fajny pomysł :) Zuzka już zareklamowała naszego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!