Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paleta kolorów
Tydzień temu umieściłam listę ( TOP 5 oraz 5 największych wpadek ) żółtych ubrań. Dzisiaj przyszedł czas na  meble.
Szczerze powiedziawszy miałam mały dylemat co do TOP 5. Kolor ten nie należy do najładniejszych, ale po jakimś czasie udało mi się coś wygrzebać i nie są to wyłącznie drogie elementy za stardollary.


TOP 5

 Żółta mordka Pack Man'a od razu do mnie przemówiła. Kolory nie gryzą się ze sobą, powiedziałabym nawet, że współgrają. Ponadto fotel się do nas "uśmiecha", co wprawia w dobry nastrój :)  Niewielka cena i stonowane barwy to również znaczny plus.




"Okno kawiarni" - tak brzmi nazwa. Według mnie pasuje także do sypialni czy kuchni. Ważne jest to, aby dobrać pasujące dodatki i nie malować ścian na przykład na czerwono. Owszem, okno nie zalicza się do najtańszych, ale sądzę, że wygląda ślicznie. Poza tym perspektywa stworzenia stardollowej kawiarenki brzmi zachęcająco, prawda?



  Nie mogło zabraknąć kobiecego elementu. Obraz wydaje się być starą pamiątką po babci. Pasuje do komody ze zniszczonego drewna albo do bujanego krzesła. Oprócz tego zaskakuje swą ceną - 30 sm.





Sklep MILLIONAIRE MANSION  oferuje nam "lampion ogrodowy". Co podkusiło mnie, by go tu dodać? Ciekawy wygląd i fajny pomysł. A przede wszystkim - bardzo dobre wykonanie graficzne. Cena nie jest wielka. To 55 sm. Ponadto nie potrzeba posiadać specjalnego pokoju, aby móc go dostać.




 Tu też do gustu przypadło mi opracowanie graficzne. Może na oko nie ma w nim nic specjalnego - ale mi właśnie o to chodzi. Słoik ziemniaków możemy postawić na blacie kuchennym czy w piwnicy. Posłuży nam jako smaczny dodatek. Nasza doll na pewno skusi się na pieczone ziemniaki - mniam...




5 NAJGORSZYCH WPADEK 

 Słifaśne... To jedyny wyraz, który przyszedł mi na myśl. Takim obrazkiem nie możemy ucieszyć nawet przedszkolaka. Róż, czerwień i żółć nie pasują do siebie. Gdyby ten króliczek był choć trochę słodki... i gdyby nie kosztował, uwaga, sześciu sd! 



Tak, tak. Wiemy, że to stardoll. Ale po co ujawniać to w tak okropny sposób? Nie mam zielonego pojęcia, gdzie można użyć tych napisów, bo wszędzie wyglądają po prostu brzydko. Mimo, że są za sm, sądzę, że kosztują o jedno zero za dużo. 




 
Nie, naprawdę nie wytrzymam.Wielki nieestetyczny napis, który informuje nas o tym, że świetnie wyglądamy. Gdzie coś takiego można postawić? Według mnie - nigdzie. Ja bym się wstydziła posiadać to w schowku. Wyszłoby, że jestem naiwna... Bo zapłaciłam 14sd.



Nikt jeszcze tak bardzo nie obrzydził mi wakacji, jak ten kolorowy fotel. Nie wiedziałam, że ktoś jest do tego zdolny. A jednak... 85sm to stanowczo za dużo. Na słodki pokoik mi to nie wygląda.





Jedno słowo przyszło mi na myśl - tandeta. Znowu to samo połączenie różu i żółci. Dodatkowo na ławce są pasy i różowe kropki. Co za dużo, to niezdrowo. To przysłowie pasuje tu jak ulał. Spójrzmy na pasek z ceną... 26sd! Dla miłośniczki  minimalizmu, którą jestem, to porządny cios. Nie warto kupić tego dodatku, nawet jeśliby was do tego zmuszali.



_________________________________________________________________________________________________________________

Moje zapiski 

Przede wszystkim ogromnie wam dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim artykułem. Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa. Komentujcie dalej, ponieważ jest to dla mnie największa nagroda za blogowanie. A może i dla was mały stardollowy upominek się znajdzie :) 
W ostatnim artykule przegłosowany został fiolet. Dlatego to on pojawi się za dwa tygodnie w Palecie kolorów. A już za tydzień pierwszy post z cyklu Idziemy na zakupy. Oba cykle (paleta kolorów oraz idziemy na zakupy) były moim pomysłem, dlatego bardzo dziękuję za wasz entuzjazm :) Pozdrawiam
 

10 komentarzy:

  1. Super! Następny genialny post! Te wpadki są okropne. Najgorszy jest ten fotel niby wakacyjny. Bleeee....Jest obleśnie nie ładny. Tak samo jak tobie obrzydził mi wakacje (co zdarzyło mi się pierwszy raz). Najbardziej podoba mi się żółta mordka Pack Man'a i obrazek którego mam w swoim apartamencie.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku człowieku ale ty masz talent do pisania! Aż chce się tego więcej c;. Po prostu nie wiem co powiedzieć/napisać! jestem pozytywnie zaskoczona .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany, naprawdę? Ja też nie wiem co napisać, bo wszystko składa się w jedno słowo: dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kolorowy fotel to dopiero wpadka -_-
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł. Trudno jest wybrać meble w kolorze żółtym, które należałyby do To 5. podoba mi się jedynie okno. Natomiast najgorsze wpadki są rzeczywiście obrzydliwe. Czekam na artykuł Idziemy na zakupy. Ciekawa jestem czym nas zaskoczysz.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, bardzo lubię tą serię i już nie mogę się doczekać co jeszcze wymyślisz :-) . Jednak mam troszkę inny gust i ja bym pozamieniała niektóre rzeczy, ale mniejsza o to, oby tak dalej! Rzeczywiście masz talent do pisania, twoje artykuły szybko i przyjemnie się czyta ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł,przeczytałam z wielkim entuzjazmem :) Dokonałaś dobrego wyboru :D Z polecanych rzeczy mam lampion i chyba obrazek,są bardzo ładne :) Z nieładnych...no cóż,raczej nie zamierzam niczego kupować,zwłaszcza tej ostatniej ''taniutkiej-śliczniutkiej'' ławeczki ;) I fajnie,ze zapowiada się artykuł o zakupach ^^ Już czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo,jaki fajny artukuł!Az się żyć chce człowiekowi po tych śmiesznych opisach ;) Top 5-zgadzam się w zupełności.Pacman jest extra :) Co do wpadek,to ten fotelik jest w porządku.Może to bierze się z tej mojej mani do lubienia rzeczy unoszących się na wodzie.Moim zdaniem nie jest zły i mi się podoba.Ale to już moje gusta.A tymczasem mam też coś do Ciebie-pisz więcej takich postów :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!