Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Białe sukienki.
Powoli pomysły na artykuły zaczynają mi się kończyć. Dziś coś prostego, czyli jakie dodatki dobrać do białej sukienki. Biały, tak jak czarny jest uniwersalny, więc pasują do niego wszystkie kolory. Do białej kiecki najlepszym wyborem będzie złota biżuteria. Świetnym wyborem będą też czarne dodatki. Dziś pokażę Wam moje trzy propozycje, oto one:



1.
Moja ulubiona. Prosta, elegancka. Połączenie pudrowego różu, bieli, czerni i złota.
Kołnierzyk/ Limited Edition
Bluzka/ Voile
Sukienka/ DvF
Torebka/ Voile Holiday Botique
Obcasy/ Sonia Rykiel
2.
Beż i biel. Klasyczne połączenie, a jednak ma „to coś”.
Płaszczyk/nn
Sukienka/ Basics
Torebka/ Decades
Buty/ Voile
3.
Chyba najbardziej „uboga” stylizacja, jednak mnie się podoba.
Sukienka/ Nelly.com
Torebka/ Pretty'n love
Buty/ Young Hollywood

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje :) najbardziej podoba mi się połączenie pudrowego różu i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się pierwsza. mam również ten sweterek i muszę przyznać, ze jest rewelacyjny. Wiele ładnych stylizacji z jego użyciem można wykombinować.
    Pozostałe dwie są również ładne. Niby wydaje się, że trzecia jest uboga, ale gdybyś dorzuciła do niej jakąś marynarkę, to znów efekt sukienki by się zepsuł, bo piękne koronkowe ramiona byś zakryła. Dlatego niech już zostanie tak jak jest, bo jest ślicznie.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje. Pierwsza według mnie najlepsza. Nie wiem dlaczego ale mi się podoba ;). Jest w niej coś takiego "modnego" jeżeli mogę to tak określić xD. W drugim outficie wpadła mi w oko ta marynareczka c:. Szkoda, że nie można jej już dostać ;(. Trzecia stylizacja podoba mi się najmniej.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow bardzo ładne stylizacje. Pierwsza od razu wpadła mi w oko. Drugo też no i trzecia :) Wszystkie są wspaniale. Pierwsza jest elegancka i trochę pastelowa. Druga idealna na jakiś szkolny bal a ostatnia pasuje do wszystkiego. Masz rację białe sukienki są boskie! Muszę sobie jakąś kupić. Może nawet jedną z nich :)
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne stylizacje! :) Podobają mi się wszystkie,ale moją faworytką jest ta pierwsza-cudo <3 Świetnie wykorzystałaś tę bluzkę z Voile :) Druga również bardzo ładna,biel wygląda super w połaczeniu z beżem :) Trzecia,niby uboga,ale ma w sobie ''to coś'',co przyciąga :) Sama sukienka jest śliczna-ach,ta koronka na ramionach!-ale Ty połączyłaś ją pięknie z ładną torebką i dopasowanymi butami :) Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniejsza jest 1,ale reszta również jest cudowna.Bardzo ładne połączenie kolorków-lubię takie jasne odcienie.Są to bardzo ładne i delikatne stylizacje-cudo!Bardzo dobra robota.I mi tu nie pisz,że kończą Ci się pomysły!;)Pisz dalej,aż do końca świata i jeden dzień dłużej :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!