Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza zuzia023
 Cześć!

Zrobiłam dzisiaj metamorfozę zuzia023.


Przed: Fajna stylizacja. Te niebieskie pasemka nie są tu potrzebne i raczej zepsuły ten ubiór. Moja ocena to 7/10.

Po: Postawiłam na brąż i beż. Stylizacja jest ciepła.

Przed make-up: Całkiem nieżle. Uważam, że kolor włosów jest raczej niewłaściwy. Też pasemka są niepotrzebne. Moja ocena to 6/10.

Po: Zmieniłam kolor fryzury na brąz, żeby ocieplił Twoją Doll. Także zmieniłam fryzurę i zmazałam szminkę. Zdjełam pieprzyk.



Podoba Ci się metamorfoza? 

10 komentarzy:

  1. Lalka po metamorfozie średnio mi się podoba. i tu nie chodzi o krzywo ubraną koszule i szal, po prostu...Już wiem.! Ściągnęłabym szal, a do dłoni dała jakąś torebkę. Zmieniłabym też buty, które całkowicie zlały się ze spodniami.
    Twarz doll wyglądała na pociągłą w warkoczu, w tej fryzurze, którą proponujesz trochę pulchniej się prezentuje. Makijaż również wyglądał lepiej, bo ty tylko zmieniłaś usta. No cóż...może inne metamorfozy pójdą lepiej.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę poprosić o metamorfozę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz metamorfozę zgłoś się do metamorfoz i wpisz nick wybranej redaktorki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana metamorfoza. Lalka przed była nawet ładna. Ale ta fryzura była niewłaściwa. Nawet nie chodzi mi o fryzure tylko o pasemka. Były nieestetyczne. Lalka po metamorfozie jest bardo ładna. Jest bardziej poważna ale też świetnie dobrana kolorystycznie do zrobionej fryzurze po metamorfozie.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak słów... Nie widzisz tego kompletnego kiczu? Naprawdę ocena tej doll pownna być niższa. Ciekawa jestem jak zostałaby oceniona na jakimś szanującym się blogu z metamorfozami... Może lepiej wy sobie to darujcie, jeżeli chcecie wszystkim wmawiać, że mają takie piękne i boskie lalki.

    OdpowiedzUsuń
  6. No więc na pierwszy rzut oka pojawiają się okulary i beżowe spodnie które wyglądają jakby były połączone z butami. Szal nie pasuje zarazem do falbaniastej bluzki. Okulary przesłaniają oczy dając dziwny wygląd całej stylizacji. Makijaż po jesy całkiem całkiem, ale według mnie usta powinny być odrobinkę jaśniejsze, w kolorze włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko popsuły te niebieskie pasemka. Gdyby nie one to doll byłaby jeszcze znośna. W drugiej stylizacji ciuchy są założone krzywo, a przez te okulary lalka wygląda jak mucha. Makijaż przed jest ładny (nie liczę tych tragicznych pasemek), idealny. Make-up po trudno określić. Niby wygląda troszeczkę lepiej ale grubiej ;/.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja na pierwszym zdjęciu jest w porządku,chociaż 5aka trochę sztucznawa.Ta na drugim screenie jest nawet ładna,ale brakuje mi to jakiejś torebki.Co do twarzy,to muszę przyznać,zę i przed i po mi się niebyt podoba.2 jest z pewnością dużo lepsza niż pierwsza,ale również niezbyt mi się podoba.Fajna metka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O,to chyba metamorfoza mojej imienniczki ;)
    Stylizacja przed: podoba mi się.Kiepsko,że buty zlały się kolorem z rajstopami,zrezygnowałabym też z pasemek,ale ogólnie stylizacja bardzo ładna.
    Stylizacja po: Stylizacja bardzo ładna,ale okulary kompletnie tu nie pasują.Buty również zlewają się ze spodniami (kolorystycznie) ale może po prostu nie było innych,odpowiedniejszych.Natomiast połączenie tych spodni i bluzki to strzał w dziesiątkę.
    Twarz przed: hmmm..pasemka-to bym zmieniła w pierwszej kolejności.Ogółem twarz taka sobie,może nie szczególnie ładna,ale megabrzydka też nie.
    Twarz po: z tym kolorem włosów lepiej,fryzurka też nie wygląda źle.Kolor ust pasuje do fryzury,choć chyba bardziej przypadł mi do gustu ten z 'przed'.No i chyba lepiej bez pieprzyka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!