Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceń styl nr 31 + loteria 25 sd
Przepraszam Was, że ostatnio brakuje mi pomysłów odnośnie aranżacji wnętrz. Dziękuję Wam za wszystkie słowa motywacji. Muszę trochę odpocząć, na razie mam urlop, ale stylizacje do oceny będę nadal wklejać.
Oceńcie taką propozycję ubioru.

Koniecznie: 
- obserwuj blog
- podaj swój nick ze stardoll
- najważniejsze : oceń zestaw ubrań
Ze zgłoszeń zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma
Zgłaszajcie się do 30 stycznia
31 stycznia wynik

Życzę miłego dnia
Edit: dodawanie komentarzy zamknęto za chwile wynik

14 komentarzy:

  1. Zg się. Zestaw ubrań oceniam na 8/10

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam sie.Zestaw oceniam na 9/10. Obs jako selenalady .
    selenalady

    OdpowiedzUsuń
  3. zg zestaw ubrań oceniam na 9,9/10


    selenkagom123

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw wiosenny i dziewczęcy - w moim stylu. Wczułam się w stylizację dzięki zieleni. Kwiaty i gazety to równie wspaniały dodatek. Co chciałabym posiadać w mojej szafie? Wiele. Spódnicę - za pastelowy odcień i zwiewny fason. Torebkę, różowy kwiat we włosach i okulary - bo dodają oufitowi barwy i ciekawości. Sweterek - gdyż kocham swetry! Ogółem stylizacja bardzo ładna, ale nie widzę butów, a bez nich nigdzie się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, przepraszam. Myślałam, że to czarny dodatek, a są to buty! :) Przy okazji na stardoll jestem iga777

      Usuń
  5. Śliczny zestaw, ta spódniczka jest bardzo ładna, podobna jest na stardoll i u mnie w szafie :) Butów nie widać dokładnie, ale to raczej czarne koturny - marzę o takich! :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw 9,5/10.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to tutaj trudno coś ocenić ;/... buty zasłonięte są przez top, nie wiem czy to "kółeczko" brązowe to rączka od torebki czy kawałek tego bukietu i czy przy bransoletce jest "gofer" z truskawkami xD ? No trudno, jakoś spróbuję. A więc:
    -"stylizacja" bardzo dziewczęca, wiosenna.podoba mi się.
    -bardzo ładne kolory, idealnie do siebie pasują.
    -turkusowa torebka sprawia, że komplet nie wygląda nudno,
    -szminka w bardzo ładnym kolorze ;)
    -nie wiem czy te buty są na koturnie czy na obcasie. a tak ogólnie to wydaje mi się, ze sa to łyżwy xd, bo wychodzi spod nich takie białe...
    -bardzo łądne okularki :D

    -stylizacja ogólnie - 7,9/10

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się . Oceniam na 8/10
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję wiosnę!
    Stylizacja kojarzy mi się z wyjściem na randką ( nie mam pojęcia dlaczego ;p ). Kolory do siebie pasują. Bardzo spodobała mi się spódniczka i okulary. Buty są ładne, chociaż do tego zestawu wybrałabym inne.
    Ocena : 9/10 :)

    Pauka222

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki tu chaos, że oprócz kwiatów nic innego przez chwile nie zwracało mojej uwagi. Podoba mi się stylizacja. Taka dziewczęca. Idealna na randkę. Piękna spódnica w ślicznym kolorze. Do tego ładny prosty podkoszulek ( w końcu po co przesadzać. W prostocie urok:))
    Narzutka bardzo ciekawa. Bardzo dobrze, ze jest w kolorze czarnym tak samo jak buty, które nie są dość widoczne, ale wyobrażam sobie je dość dobrze. Najbardziej podoba mi się torebka. Kolorek cudo. To jest właśnie mój numer 1. Stylizacja na mocną 8!
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Jedną z rzeczy która podoba mi się najbardziej jest spódnica
    Oceniam na 8/10

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja dziewczęca, idealna na wiosnę lub wczesne lato. Niestety nie widać tutaj całych butów, ale według mnie zapsułyby całą stylizację swoim mocnym akcentem. Co do torebki to jak najbardziej pasuje, ponieważ odróżnia się od całego zestwu. A okulary powinny być czarne

    Całą stylizację oceniam na 8,5/10, -1 pkt, za buty, ale stylizacja mi się bardzo podoba.

    Mój nick to selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  13. O,to już 31. oceniania stylizacji,wow :)) No to,jakby tu zacząć:stylizacja bardzo ładna.pierwsza myśl : wiosna,druga-wyjście do kina.Z chłopakiem,przyjaciółmi-nieważne.Stylizacja w sam raz na wiosenny spacerek.Nie wszystko dobrze widać,ale chyba najbardziej przypadła mi do gustu plisowana spódniczka oraz torebka,są naprawdę ładne. Całość ,jak już napisałam,podoba mi się.Oceniam na 8/10 :)

    OdpowiedzUsuń