Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
urządzamy wnętrza - lekcja 2
Tak sobie rozmyślałam czytając Wasze komentarze do poprzedniej lekcji i nie wiem czy każdy zrozumiał, że pokazując tamte wnętrza chciałam dać do zrozumienia, że niepotrzebne artykuły,  które nie są w kolorystyce oraz stylu naszego wnętrza tylko zaśmiecają nasze pokoje.

Bardzo często zastanawiamy się "czemu ktoś ma fajny pokój podczas gdy my mamy prawie te same artykuły w nim, a jakoś coś nie bardzo nam się podoba całość." albo "nie mam superstar więc nie mogę mieć ładnego pokoju". Ustaw 4 - 5 rzeczy w odpowiedniej kolorystyce i pokój będzie ładny, pamiętaj o niezaśmiecaniu go zbędnymi artykułami, o których pisałam w poprzedniej lekcji!

 Sami doskonale wiecie, że każda nawet nieudana próba stworzenia ładnego pokoju sporo Was uczy. Abyście mogli  trochę pośmiać się pokażę Wam dwa z moich początkowych wnętrz, które specjalnie zachowałam w sceneriach. Doll również nie należała do piękności :D Także nie zamartwiajcie się jeśli coś Wam się u siebie nie podoba, jeśli tylko będziecie chcieć czegoś się nauczyć oraz ulepszyć swoje umiejętności w metamorfozie swojej doll lub aranżacji wnętrza z pewnością Wam się to uda.

Pierwsze moje wnętrza nie były rewelacyjne!Oto one:


Wiecie, że wtedy się z nich cieszyłam, a teraz jak na nie patrzę myślę " o matko ależ miałam gust". I nawet teraz jak zachwycamy się czyjąś doll lub apartamentem musicie wiedzieć, że nie każdy z nich miał na początku taki styl jaki podziwiamy teraz. Każdy uczył się doskonałości i nadal to robi. Czasem wystarczy zajrzeć do początkowych scenerii o ile ktoś ich nie wykasował, a także do zestawów stylizacji.

Bardzo dobrym sposobem jest obserwowanie wnętrz u osób, które Waszym zdaniem mają fajne wnętrza. Możecie podpatrzeć w jakich są kolorach ( nie namawiam do kopiowania całych apartamentów ! lecz chcę uświadomić, że poprzez oglądanie pokoi u innych można wiele się nauczyć). Może nie uda się zrobienie super wnętrza za pierwszym razem, ale po kilku próbach aranżacji, oraz chowania wszystkiego do schowka z pewnością będziecie mieli większą wiedzę niż dotychczas. Sama wiem po sobie, że mogłam i mogę godzinami siedzieć i obserwować u innych każdy szczegół we wnętrzu. Zachwycać się doborem kolorów, odpowiednim rozmiarem artykułów i całą oprawą, że właściwie mogłabym tak siedzieć i zachwycać się do rana :)

Możecie zajrzeć do zakładki "wnętrza" i jeszcze raz na spokojnie przeanalizować o czym Wam piszemy. Z artykułów z metamorfozami wnętrz, które dla Was wykonujemy również możecie brać przykład. Nie chodzi o to aby skopiować cały pokój, bo przecież nie każdemu wszystko może się podobać, ale może znajdziecie tam jakiś fajnie urządzony kącik i zaaranżujecie u siebie coś podobnego. Czasem wystarczy zmienić kolor ściany, dodać jakiś mebel lub dekoracje na stolik i wnętrze okaże się inne niż na samym początku.

Jeśli ktoś chce nadal brać udział w lekcjach oraz wykonywać zadania proszę o zastosowanie się do lekcji
nr 1 w swoich pokojach. Lekcja nr 2 - ta dzisiejsza ma uświadomić Wam, że w miarę zdobywania wiedzy z określonego tematu oraz obserwacja może Wam wiele pomóc i w miarę Waszych umiejętności i chęci szlifować je czasem do perfekcji.

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się. przyznam się, że dopiero po półrocznej grze zaczęłam coś zmieniać w głównym pokoju. A tak wszystkie darmówki czy co tam jeszcze zamiast do schowka wędrowały do głównego pokoju. Nie jestem zachwycona i tak głównym pokojem,ale spróbuje coś nowego stworzyć. Zawsze chodzę na łatwiznę i kupuje ładne wnętrze, a później kilka mebli i koniec. Teraz chciałabym stworzyć apartament tak od zera i może w weekend się wezmę za stworzenie jakiegoś pokoju. marzy mi się romantyczna sypialnia:) Haha...znaczy taka w bieli z płatkami róż na łóżku. Spróbuje coś wykombinować bo meble są w schowku. Czas je wykorzystać
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze opisane! Też tak mam , że dodaję nie potrzebne rzeczy do pokojów i wyglądają jak wyglądają xd... ale myślę, że jest lepiej niż kiedyś. Mam czasem takie wspaniałe pomysły (taka żaróweczka nad głową :D) i chcę je urzeczywistnić ale trochę kosztują :/. Niestety myślę za bogato xd.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł! :) Ja też mam zawsze problemy z urządzaniem wnętrz,ale zgadzam się z Iwonką,że każdy musi poćwiczyć.Nawet teraz,gdy myślę o swoich dawnych ''pięknych' pokojach,myślę,że już co nieco zrobiłam w kierunku posiadania ładniejszego apartamentu,ale wiem,że przede mną jeszcze wiele pracy ;) A jednak-urządzanie pokoi to jedno z moich ulubionych zajęć na Stardoll i zawsze czas miło mi przy tym upływa ^^ Dobrze,Iwonko,że wspomniałaś w poście o poszukiwaniu inspiracji-na pewno warto odwiedzić inne apartamenty,pooglądać zdjęcia pokoi czy poczytać wpisy na Queens-of-fashion,by mieć na czym się oprzeć,jednak nie należy odgapiać-nasz pokój i tak będzie wyglądał inaczej,zresztą-przecież lepiej mieć własne pokoje,takie,jakie nam się będą podobać,i w które włożyliśmy część naszej wyobraźni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam jak uczyłam się projektować :D kopiowałam od Rojdy jej pokoje, całe i nigdy ich nie otwierałam, ale dzięki temu dużo się nauczyłam. Do tej pory oglądam apartamenty innych użytkowniczek, szukam inspiracji, a czasami-przyznaję- zdarza mi się coś tam odgapiać:p Jednakże zawsze staram się tak to przerobić, żeby nie wyjść na złodziejkę:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny artykuł. I rewelacyjne wnętrza ! ♥ :)

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  6. KATERIMA- ja też tak mam, ale niestety mi nawet wzorowanie się na kimś nie wychodzi ;(
    Iwonko- jak zobaczyłam Twoje pierwsze pokoje to się załamałam! A to dlatego, że według Ciebie są "brzydkie" a i tak są bilion razy lepsze od moich! >-<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł. Bardzo dużo się dowiedziałam. Genialnie ujęte. Teraz już wiem co zrobić w moim apartamencie żeby wyglądał miej więcej dobrze :). No ale cuż nie umiem aranżować wnętrz, a moim przykładem jesteś ty :D. Fajnie się czyta ten artykuł, nie wiedziała tego co tam napisałyście, a teraz już wiem :). Wielkie dzięki. Masz racje czasem wystarczy zmienić tylko kolor ściany a pokój wygląda świetnie. Pomyśle nad moimi ścianami :). Może wreszcie osiągnę lepszy wygląd ogólny.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  8. Również się zgadzam.I z Iwonką i z komentatorkami u góry.Ja też nigdy nie miałam talentu do urządzania,ale przyznam,że teraz wychodzi mi to lepiej niż na początku gry :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!