Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
metamorfoza kamisza202
Na dziś przygotowałam metamorfozę jednej z dziewczyn, która zgłosiła się do mnie. Zapewne pamiętacie, że ostatnio pisałam, że metek nie będzie lecz pewnie powrócimy do nich po skończonym konkursie dla redaktorów i czytelników, gdzie ma być zrobiona metka mi. Mam nadzieję, że wśród prac znajdzie się taka, która będzie wyróżniać się z tłumu. Jeśli będzie to nowa osoba może zagości u nas jako stylista od metamorfoz. Tymczasem metki będą robione tym osobom, które zgłosiły się do poszczególnych dziewczyn z redakcji. Zawsze można wejść do pokoju redaktorów popatrzeć na styl i wybrać tą , która najbardziej odpowiada Waszemu gustowi. 

Przed metamorfozą  kamisza202

Makijaż : Powiedziałabym, że tu nie ma makijażu. Jest to taka młodziutka dziewczynka. Oko maźnięte zielonym cieniem i to nie do końca. Jeśli dajesz cień w ten sposób dawaj go zawsze w kąciku ale zewnętrznym. Niby jakieś kosmetyki są, ale nie ma specjalnie co połączyć. Nawet jeśli masz tylko jedną pomadkę próbuj ustawiać kolor ust w ustawieniach, to samo dotyczy brwi. Jednak puder do twarzy koniecznie musisz kupić aby wymodelować całą twarz i nadać jej wyrazu.
UBIÓR: Każdy ma inny gust i ja w to nie wnikam, ale ta kopertówka po prostu nie pasuje do bejsbolówki.
Robimy zmianę !
METAMORFOZA kamisza202
MAKIJAŻ : Po pierwsze zdjęłam kolczyki. Usta, oczy , nos i brwi lekko opuściłam. Zmieniłam fryzurę na krótszą, kolorem włosów dodałam wyrazistości całej sylwetce. Jednak to wszystko zależy na ile lat ma wyglądać doll. No i właśnie nic tu z makijażem nie wymyśliłam specjalnego. Zrobiłam cieniutką kreskę na górnej powiece, dałam zielony cień. Wiadomo trzeba przyciemnić nieco brwi. Brak pudru mnie dobija, nałożyłam na usta pomadkę taką jaką miałaś w salonie. Jednak postawiłabym na burgund z ustawień. Taka rudowłosa piękność musi być widoczna. 
UBIÓR : Postawiłam na czerń. Akcentem jest tu beret, wzór na topie oraz torba.

Nie wiem czy spodoba Ci się taka zmiana...Wszystko tak jak pisałam wcześniej zależy od tego na jaki wiek chcemy wykreować naszą doll. 

9 komentarzy:

  1. Bardzo udana metka. podoba mi się ta stylizacja "po". Wszystko w czerni, a jednak beret i torebka wspaniale to ożywiają. Włosy troszkę mi się nie podobają, chociaż do tej doll całkiem dobrze pasują. Wygląda teraz nie jak dziewczynka, a zadziorna studentka:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, taki miał być efekt i chyba wyszedł skoro tak napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chm, ja zmieniłabym kształt twarzy :) Metka udana, strój po ładny, przed nie zbyt mnie zachwycił. Iwonko, przesłałam już wiadomość ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. B.ładnie c:. Przed stylizacja nie podoba mi się. Ja bym nie połączyła czarnej bejsbolówki z różowymi leginsami. Poza tym nienawidzę gdy ktoś używa leginsów jak spodni -.-. Po fryzura średnio mi się podoba ale lalka wygląda milej. Stylizacja ładna ale szkoda, że beret jest za mały xD.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfoza PO bardzo mi sie podoba, dodatki do ubrania fajnie dodane, a makijaż starannie wykonany wygląda o wiele lepiej. W stylizacji PRZED wszystko by grało, gdyby wymienić bejsbolówkę i buty :] . Krótko podsumowując:udana metamorfoza.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za metamorfoze. W pełni skorzystam z niej. Jeśli chodzi o puder, to narazie nie kupie. Nie jestem SS, ale niedługo ją sobie załatwię.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna metka!Muszę przyznać,że po jest dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja przed tragiczna ;o
    metka udana ;)
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed: Doll wygląda bardzo sympatycznie :) Rzeczywiście jak dziewczynka :) Stylizacja nie jest zbyt dobra, według mnie,po prostu misz-masz różnych stylów.
    Po: bardzo ładnie.Doll rzeczywiście trochę 'wydoroślała' ;) Stylizacja jest świetna :) uważam,że to udana metka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!