Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paleta kolorów
Za oknami śnieg, a mróz coraz bardziej daje się we znaki. Osłodzę trochę zimę, szukając w Starplazie TOP 5 oraz 5 najgorszych wpadek w kolorze żółtym.
 Owy kolor kojarzy się ze słońcem, plażą, błogim odpoczynkiem. Możemy jednak zepsuć nasze "wakacje nad morzem" dobierając nieodpowiednie dodatki czy chociażby wybrać zły odcień żółtego.

 TOP 5

 Ten płaszcz aż prosi się, aby go zakupić! Zółte elementy świetnie kontrastują z czarnym tłem. Jest stylowy, modny i co najważniejsze - pasuje do wielu rzeczy. Zniechęcić może tylko cena, gdyż nie wszyscy posiadają sd. Sądzę, że bardzo trudno jest zepsuć z nim stylizację, choć na stardoll mamy od tego specjalistki...




 Żółte glany kojarzą mi się nie wiedzieć czemu z oryginalnością. Może dlatego, że robiąc z nimi outfit wiąże się to w pewnym sensie z odwagą. Jak dla mnie botki pasują do stylizacji na luzie, a jednak nie pogardzą też dziewczęcym, delikatnym i schludnym ubiorem. Ich dodatkową zaletą jest cena - 40 sm.





Żółty krzew ciekawie wygląda na białym tle, wyróżnia się. Nie razi ostrą barwą, dzięki czemu spódnica sprawia wrażenie delikatnej. Na myśl przyszła mi Japonia, a konkretnie - drzewko bonsai. To skojarzenie jest u mnie jak najbardziej na plus.
Od razu jak zobaczyłam ten top, zauroczył mnie. Dwa żółte kwiatuszki na brązowym tle. Jest dziewczęcy i pełen uroku, na pewno warto mieć go w swojej szafie.





  Spódnica zachwyca niebanalnymi wzorami. Według mnie kolory są świetnie dobrane, a fason zadowoli miłośnice miniówek. Dodając do niej gładką, białą bluzkę oraz kilka ładnych dodatków, powstanie całkiem ciekawa stylizacja.





5 najgorszych wpadek
 
Te spodnie, krótko mówiąc rażą w oczy. Fason ujdzie, ale kolor oraz materiał z jakiego są wykonane to po prostu koszmar. Ani to eleganckie, ani sportowe. Nie wiem, co mam sądzić...
Milutki sweterek, a może ciekawa kurteczka? Sama nie wiem, co to jest. W każdym razie jest okropnie drogie i nie nadaje się do niczego. No, może do odstraszenia natarczywego adoratora.
  Na początku pomyślałam, że to płaszczyk. Ale jak założyłam go na doll... zmieniłam zdanie. Tak jak w przypadku powyżej, jest bardzo drogi. O dziwo, nie ma rękawów, co jest niepraktyczne, jeśli ma służyć do ochrony przed deszczem.
Hej! Bawimy się w tygryska...który drapie głównie w nasze biedne oczy. Zółte, czarne i białe pasy nie rażą odcieniami ale sztuczny materiał jednak... Nie wiem do czego może przydać się to futerko. Może do wyczyszczenia naszego portfela?





 Łał, naprawdę... zaskakujące. Torebka wydaje się być tandetna i droga. A raczej... taka jest. Nie przyda się do niczego. Materiał - plastik. Kolor - rażący zółty. Już na samą myśl robi się niedobrze.



_________________________________________________________________________________

Za tydzień kolejna część. Tym razem zajmę się meblami w kolorze żółtym. A wy tymczasem zdecydujcie, który kolor ma pojawić się w kolejce. Fioletowy czy biały? Głosujcie w komentarzach, gdyż tylko od was zależy, co pojawi się w następnych artykułach :)
_________________________________________________________________________________

14 komentarzy:

  1. Świetny post! Masz talent do pisania :)) Ja osobiście na początek obstawiałabym biały, jest bardzo uniwersalny więc ciekawa jestem co według Ciebie jest wpadką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło usłyszeć takie słowa na start.

      Usuń
  2. Fajny post :) Obrzydliwe są te wpadki xD

    Chyba wole fiolet.

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu w Top 5 są tylko cztery ubrania? No,a le nic. każdemu zdarzyć się może. jedynie spodobał mi się z Top 5 marynarka no i trochę spódnica. Z najgorszymi ubraniami w kolorze żółtym całkowicie się z tobą zgadzam. Dość trudno jest znaleźć ładne ubrania w tym kolorze. Następny raz: hmm...stawiam na jeden z ulubionych kolorów czyli biały
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ogromnie przepraszam za pomyłkę. Mam nadzieję, że nie będzie to bardzo przeszkadzało i nie zbuntujecie się przeciw mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadki obrzydliwe. Świetny pomysł. Czekam na drugi post. (W kolejce powinien stanąć fioletowy) :)(
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  6. ja osobiście nie przepadam za tym kolorem więc w mojej szafie jest niewiele ubrań z tym odcieniem :) bardzo fajny post przyjemnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te botki Miley :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski post *.* . Czegoś takiego szukałam! Talent do pisania masz i to wielki! Jak kaski wystarczy to pewnie coś kupię :D . A co do koloru:to mi tak trochę obojętne...

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejny post , licze na fioletowy :)

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! :)) I genialny artykuł,już czekam na następny :)) Świetnie skomentowałaś wszystkie zamieszczone ubrania,masz talent pisarski,przyjemnie się czytało :)) Z TOP 5 bardzo spodobały mi się żółte glany,płaszczyk oraz spódniczka z Voile :) A wpadki-zgadzam się! te ciuchy są obrzydliwe,a na dodatek-piekielnie drogie,makabra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonały post!Zgadzam się z Tobą w 100 %Artykuły nazwane porażką rzeczywiście nie są zbyt ładna,a nawet są dość kiczowate.Moim zdaniem Admini powinni poprawić niektóre artykuły :)Co do top 5 to zgadzam się w zupełności.Genialnie opisałaś ciuszki,+ za kreatywność :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!