Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paznokciowe szaleństwo cz.11
Na początku chciałam przeprosić że nie wstawiłam tego postu wczoraj .
Dzisiaj chciałam wam pokazać parę ciekawych sposobów malowania paznokci .
1.Kolejny sposób na walentynkowe paznokcie , tylko bardziej kolorowe.
2.Paznokcie z ciekawym wzorkiem ,oraz brokatem :D , ja bym takich osobiście chyba nie zrobiła a wy?

3.Tutaj postacie ze znanego nam programu ,,Spongebob Queerpants"( pol.Spongebob Kanciastoporty)

4.I ostatni sposób który dla mnie jest nieosiągalny ponieważ potrzebne są do niego specjalne pędzelki które, nie są tanie ;D. Oraz lakiery we flamastrze ;D

9 komentarzy:

  1. JEJKU *.*. Ostatnie najlepsze!!! Zawsze takie chciałam. Ale rzeczywiście trudno je wykonać :/.

    NewElizasphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie mega odjazd. naprawdę trzeba mieć talent, motywację i cierpliwość, aby coś takiego stworzyć. Ja tam maznę raz dwa i spokój, a żeby się wysilić to już nie mam ochoty. Chociaż ostatnio zrobiłam sobie paznokcie te z sztucznym śniegiem. Szałowe wyszły. Koleżanki pozazdrościły i planują też takie sobie zrobić.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Spongebob *.* Śliczne są te z nim. Ostatnie też godne podziwu. Ile czasu trzeba poświęcić...

    OdpowiedzUsuń
  4. I cudna muzyka w paznokciach Spongeboboba <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, genialne! Niestety nie mam talentu do robienia tak wymyślnych wzorków, ale jak będę miała trochę wolnego od szkoły to na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Podziwiam ciepliwość tej dziewczyny , mi ostatnio nawet nie chce się pomalować na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się te ostatnie i te ze Spongebob'a. Ale uważam, że na kciuku powinien znaleźć się Mr. Krab :) Ale muszę przyznać, że by stworzyć coś takiego na prawdę trzeba mieć talent.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie są arcy piękne :) Wymagają pracy. I pieniędzy na lakiery. Nie zrobię na 100%. Reszta też jest piękna. Drugie są wspaniałe. Przed ostatnie są takie sobie. Fajny efekt, ale nie dla mnie.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow :)) Ale czadowe pomysły ^^ Nigdy nie wpadłabym na to,że paznokcie można pomalować tak fantazyjnie,gdyby nie te filmiki ! :) <3 Pierwsze są urocze,takie kolorowe,wesołe,pogodne-suuper ! Drugie bardzo ciekawe i również wielobarwne,tzrecie ze SpongeBobem,bardzo fajny pomysł,a ostatnie,wow,wow! Chyba najlepsze :) fajnie wyglądają takie napisy Fanta,7up i inne <3 :) Ale ekstra! :) Szkoda,ze tam trzeba użyć drogich pędzelków :c

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!