Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardoll dawniej - Apartament
Mój ostatni post na ten temat spodobał się wam, dlatego postanowiłam przybliżyć wam historię zmian w naszych apartamentach.

Gdy zaczynałam grać na stardoll, w pokoju głównym były szafy, biały stoliczek z lustrem, ręka na bransoletki, 2 półki i regał. Nie dało się ich przesuwać, ale zawsze można było je zakryć innymi meblami. Przeglądając kiedyś screeny z dawniejszych lat dowiedziałam się, że jeszcze wcześniej były 'dwupoziomowe' ściany. 


Jak widać na obrazku, nad apartamentem były odnośniki m.in. do księgi gości i przyjaciół, których teraz już nie ma.

Po założeniu konta, tak jak kiedyś trzeba było wykonać pewne zadania. O ile dobrze pamiętam było to coś w stylu 'zmień wygląd swojej medoll', 'wykonaj scenerię' itd. Po wykonaniu tych zadań każdy otrzymywał 100 starpunktów.


Po ubiorze Callie widać, że screen został zrobiony po wprowadzeniu pierwszej kolekcji LE. Po lewej stronie znajdował się czat, wyszukiwarka znajomych oraz (czego nie widać na screenie) link, który po wstawieniu na bloga pokazywał waszą MeDoll.

Na dziś tyle. Mam nadzieje, że post jest ciekawy. Piszcie w komentarzach co chcecie zobaczyć w następnym. Napiszcie również, co myślicie o tego typu wspomnieniach.

11 komentarzy:

  1. Ja poproszę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na dalszą część. Post świetny. Uwielbiam takie posty. Są bardzo ciekawe. Fajnie dowiadywać się co było kiedyś na stardoll.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy, ja też czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to stare xD. Pamiętam jak dawno temu założyłam sobie konto (nie NewElizaphetOne!) ale wyglądało to trochę inaczej + czekam na kolejne ;).

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!Genialny post!Ale stardoll było kiedyś inne!Oby więcej takich postów,proszęęęę.Są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh..... pamietam to jeszze troche te meble lezą u mnie w schowku..

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się tego typu artykuły. Po tym co jest teraz widać, jak wielką zmianę przeszedł stardoll. Nie wiem czy bym tyle grała, gdyby stardoll wyglądał tak jak kiedyś
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać następnego postu! :) Pamiętam jak wyglądał stardoll, gdy dołączyłam w 2009. Było zupełnie inaczej.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na posty, czekam na następne z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej,ale różnica! :o Dawniej Stardoll wyglądał zupełnie inaczej! Świetny,bardzo interesujący artykuł,czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!