Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
modne kolory we wnętrzu
Dzisiaj przedstawię kolejny ważny kolor w urządzaniu wnętrz, który obok tych które przedstawiałam wcześniej został określony kolorem roku 2013 przez Pantone- Globalny Instytut Koloru . Jest to szmaragd, bogaty klejnot stonowanych zieleni czyli bardzo ciemna zieleń. 
Szmaragd kojarzy się z wyrafinowaniem i luksusem . Kolor ten pasuje doskonale do wnętrz w stylu francuskim, a także w nowoczesnych aranżacjach. Zieleń we wnętrzu pozytywnie wpływa na samopoczucie, odpręża i uspokaja wprowadzając równowagę. Jeśli ktoś nie chce przemalować całej ściany może wybrać dodatki w tym kolorze.W połączeniu z bielą i czarnym ożywia wnętrze.
Świat mody szybko zareagował i na wybiegach szmaragd jest już widoczny.

foto:lipstick-n-decor.blogspot.com

Natomiast w dostępnych w Polsce dekoracjach jeszcze nie jest tak widoczny. Czy jednak zadomowi w naszych wnętrzach? Spójrzmy na aranżacje.

foto: lindaholtinteriors.com.

foto:sicis.com

foto: blissfulb.squarespace.com

foto: thehuntedinterior.blogspot.com

foto: lipstick-n-decor.blogspot.com
Podoba Wam się ten kolor we wnętrzu?
Czy znajdziemy coś w Starplazie z artykułów do dekoracji w tym kolorze? Pamiętajmy, że możemy również coś zaprojektować w StarDesignInterior. Oto artykuły, które znalazłam. możecie również poszukać innych rzeczy.
A to już moje wykonanie wnętrza z tym kolorem

 Poniższe zdjęcie to moja praca na konkurs na blogu Anndoll88, chyba wyszło za ciemno. Są tam zdecydowanie lepsze prace, a prace naszych czytelniczek są również wspaniałe. A teraz widzę ile błędów zrobiłam. Muszę się poprawić w tej całej aranżacji. Zobaczymy co powie znana dekoratorka na moje wypociny. Przyda mi się trochę krytyki. 
Zauważyłam, że Anndoll88 współpracuje z jednym z większych blogów.Wy zapewne też chcielibyście oglądać jej pomysły na naszym blogu, lecz nas po prostu na razie na to nie stać. Musicie się zadowolić naszymi pomysłami.

12 komentarzy:

  1. Pierwsze wnętrze jest prześliczne! wszystko jest na swoim miejscu, wszystko pasuje, kolory dobrane idealnie!!! Mam nadzieję że pozwolisz mi wykorzystać to połączenie w moim kolejnym pokoju(rodzi się w bólach, niestety)ale mam nadzieję, że dzięki Twoim pomysłom, Iwonko, coś się wreszcie wykluje...Bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  2. pokoje są genialne! idealnie dopracowane. Gratuluję pomysłu. Post również ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor jest oszałamiający. Już wiem w jakim kolorze stworze pokój. Pokój który stworzyłaś jest cudowny. brak mi słów. Chciałabym również uzyskać podobny efekt. Pięknie!
    Praca konkursowa....czy ty żartujesz? Naprawdę uważasz, że popełniłaś błędy? Apartament jest wspaniały. Wiadomo było np mało mebli, więc nie dało się nic więcej stworzyć, ale twój pokój jest jednym z lepszych, które oglądałam. Gdybyś tak jednak wystartowała z tym pierwszym pokojem to I miejsce zapewnione. Nadal nie mogę nacieszyć nim oczu. Jak zrobiłaś tą ścianę? Wygląda jak ombre. Od czerni w szmaragdy. I jeszcze ciekawi mnie ten efekt wpadającego słońca przez okno. Apartament przez to wygląda naprawdę bardzo realistycznie.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane jesteście, lecz wiem, że jeszcze dużo mi brakuje do tego co chciałabym osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor! Taki elegancki xd. Pierwsze stardollowe wnętrze jest cudne! Jak z bajki! Kurczę, przydało by się kogoś "zatrudnić" aby mi zrobił takie cudeńko *.*. Na pierwszym planie widać białe fotele i stół, wygląda to ładnie w połączeniu z szmaragdowym. Może trochę za ciemne z lewej strony... no nie wiem. Dwie kolumny wyglądają jakby pomiędzy nimi miał się rozchodzić jakiś raj. I jeszcze te światełko na żyrandolu C: ... ŚLICZNE!!! Co do drugiego pokoju - na pewno gorszy od pierwszego! Wcale nie jest za ciemny, według mnie idealnie. Widzę tu dużo białego i szarego - dobrze ;D. Ale i tak bardziej podoba mi się pierwszy.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Iwonko wielki ukłon w twoją stronę ! Wspaniały post , zawsze się obawiałam zielonego koloru , bo to raczej zimny kolor , ale teraz mnie przekonałaś . Wszystkie wnętrza wyglądają interesująco każde jest piękne na swój sposób. BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy artykuł.Bardzo lubię czytać i komentować artykuły o aranżacjach wnętrz,gdyż wtedy mam więcej pomysłów.Pierwsza aranżacja wnętrza (ta nie na stardoll) bardzo przypadła mi do gustu-jest cudowna!Ślicznie dopasowane artykuły,wszystko współgra ze szmaragdowym odcieniem :) Cudownie :)
    Drugie zdjęcie przedstawia także ciekawy,klasyczny pokój.Te wnętrze też mi się spodobało.Jest takie spokojne-idealne,aby w wieczorne dni usiąść na jednym z foteli i poczytać książkę.
    3 zdjęcie przedstawia także całkiem ładne wnętrze.Kolory są idealnie dobrane,jest tu mały,różowy akcent,ale bardzo ładnie wygląda to w połączeniu ze szmaragdem.Idealny pokój,aby spokojnie napić się kawy ze znajomymi.Kolejne ze zdjęć przedstawia ciekawe połączenie kolorów.Bardzo podoba mi się ta komódka-świetnie pasuje do pozostałych artykułów i kolorystycznie i stylem.

    Ostatnie zdjęcie ukazuje jedno z najładniejszych wnętrz w tym poście.Bardzo mi się podoba!Kolory idealnie dopasowane,a artykuły świetnie dobrane,sprawiają,iż wnętrze jest przestronne i wręcz nowoczesne.Cudne :)

    Artykuły pokazane pod zdjęciami tych pokoi istotnie kolorystycznie pasują do tematu.Myślę,że może któryś z nich trafi do mojego Apartamentu i zostanie dopasowany do jakiegoś wnętrza.
    Moim zdaniem wnętrze,które stworzyłaś zasługuje na nagrodę Nobla-jest cudowne!Bardzo ładnie wykorzystany i zaaranżowany pokój,ładna gama kolorów-świetnie :)
    Drugie wnętrze też jest bardzo ładne.Dziewczyna ma talent i chyba przeczytała wszystkie artykuły o aranżacjach wnętrz na tym blogu ;)

    Ogólnie to artykuł ciekawy.Idę teraz do Apartamentu,bo mam nowe wizje na stworzenie cudnego wnętrza w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pękny i przejrzysty kolor. Bez żadnych niedociągnąć barwy! A te apartamenty są boskie! Te fotele i kwiaty! Bosko. Świetne aranżacie wnętrz. Aż elegancko i tak miło! Bosko, aż pozazdrościć talentu! Co to za kolor? Zielony czy turkos? Czy może jeszcze inny? I jakiej krytyki? No chyba, że pozytywnej :) Mie zaskoczył ten artykuł. Najbardziej podoba mi się to jak dobrałaś kolory. Cudowny koniec! Chodzi mi o to, że artykuł zakończyłaś post tą przerobką pokoju. O wiele ładniej wygląda w twoim wydaniu. Masz racje tamten pokuj był za ponury ale też był ciekawy. Takie jest moje zdanie :)
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam i podziwiam! Iwonko wiesz, że nie lubię się rozpisywać a więc napisze krótko: wspaniały artykuł a pomysły jeszcze lepsze, teraz jak pomyślę o tym misz-maszu w każdym z moich pokoi to po prostu widzę ogromną przepaść między naszą znajomością tematu :)Gratuluję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor przepiękny,bardzo ładny,ma w sobie taką moc przyciągania ;)Przedstawione wnętrza są śliczne,najbardziej podoba mi się 4-to przez te szmaragdową komodę :) Ale wszystkie są cudne.Także pierwsze i ostatnie są bardzo ładne-pierwsze przytulne,piąte-nowoczesne i stylowe.Spośród zaprezentowanych artykułów w szafirowym kolorze wybrałabym kilka,raczej nie przegapię okazji,jeśli tylko zapasują do któregoś z moich wnętrz.Tak,właśnie-wnętrza.Te,które urządziłaś,są cudowne! :) Pierwsze wygląda bardzo realistycznie,te ściany,gra świateł,kompozycja artykułów...aż zapiera dech w piersi,coś pięknego <3 Drugie jest chyba mniej realistyczne,ale również przepiękne-rattanowa ściana przylegająca do szafirowej,mały,czarny stoliczek,a na nim kompozycja cudeniek,dużo zieleni,kącik po lewej oraz ten po prawej,z szafeczką... Chociaż pierwsze wnętrze chyba lepsze.Wygląda magicznie,jest jak z bajki,niezwykłe, cudowne...Moim zdaniem pierwszą nagrodę masz gwarantowaną ! ;) Za to ja muszę koniecznie zajrzeć do moich pokoi-chyba czas na remont.Może tym razem coś w kolorze szmaragdowym ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak słów... Iwonko, jesteś po prostu bezkonkurencyjna. I tak samo jak moje poprzedniczki- nie widzę żadnych błędów w Twoich aranżacjach. Są po prostu piękne! Chciałabym umieć stworzyć choć w połowie tak pięknego. Jestem pewna, że wygrasz! Trzymam kciuki. :**
    Ja też chciałam wziąć udział w tym konkursie, ale jak zobaczyłam prace innych, to sobie darowałam... Za mocna konkurencja XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy artykuł. Sądzę że połączenie takich kolorków daje mocne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!