Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Królowa wybiegu"
Dzisiaj zbiegnę nieco z tematu Palety kolorów. Nie, nie będzie to także cykl Idziemy na zakupy. Zajmę się wczorajszą "królową wybiegu". Dlaczego ujęłam  to sformułowanie w cudzysłów? Za chwilę znajdziecie odpowiedź na to pytanie.

Wygrana stylizacja 

Uwaga, osoby wrażliwe proszone są o odwrócenie głowy! Tylko nie pospadajcie z krzeseł, moi drodzy.  Nie liczcie na żaden retusz. Na tą osóbkę po prostu głosowała większość stardoll. Najbardziej rozśmieszyła mnie sprawa z suknią HB. To naprawdę ładna kiecka, a tandetna opaska zniszczyła jej czar. Nie mówiąc już o jej kolorze, który nigdzie nie pasuje. Zresztą o łączeniu różu z żółcią, pisałam w ostatnim artykule. Ponadto stwierdzam brak dodatków. Naturalnie nie ma w nic złego, natomiast tutaj wydaje się być pusto i aż korci, aby dodać jakąś torbę. Ustawiając dziubek, Autorka utwierdza nas w tym, że jest plastikowo.


Apartament

Może głosując na królową wybiegu, nie jest on brany pod uwagę, aczkolwiek widząc go, wiedziałam, że muszę go opublikować. 





No i co? Ładniutko prawda? hm, widzę tańczącego pingwina, zamek, kanapę, samochód, kwiaty na ścianie, zabawki i kilka innych przedmiotów z innej bajki. To, co rzuciło mi się w oczy, to niebieski dziubek i nagroda w ręce. Nie mogę niczego, niczego pochwalić w apartamencie.

Podsumowanie
Najlepsze jest to, że smiley miała jeszcze kilka innych nagród. Wiele razy była NCG i wygrywała na catwalku. Co mam do powiedzenia? Tylko tyle, aby nie klikać "na kogo popadnie", a dobrze się zastanowić. W innym wypadku...no właśnie, mogą zdarzyć się takie wpadki.
_________________________________________________________________________________
Macie jakieś propozycje, pomysły na nowe cykle? A może chcecie pochwalić się swoją stylizacją czy apartamentem? Nie ma sprawy, piszcie na iga.stardoll@interia.pl. Jeśli coś przeszkadza wam w blogu, nie bójcie się wyrazić słowa krytyki. Być może to dzięki wam, na blogu znajdzie się więcej osób. Możecie napisać wszystko (na temat bloga) co uważacie za ważne. Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Artykuł rewelka !
    Ja nie mam nic przeciwko aby każdy mógł otrzymać jakąś statuetkę i cieszyć się z tego, dziewczyna tak czy siak została po wygranym catwalku Covergirl. I chyba nie liczą się gwiazdki, a wejścia na stronę :( Miłego dnia kochani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Artykuł bardzo ciekawy. Ja jestem jednak bardzo ciekawa, kto tak naprawdę wybiera te CG i NCG. Czy to naprawdę zależy od naszych głosów, czy admini po prostu jakąś loterie robią? Zastanawia mnie to po prostu, bo już kilka takich doll było (już nie wspominając o tej co miała 4 poziom)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy artykuł. Streszczony i zaskakujący. Fajnie jakby było więcej takich artykułów. Stylizacja, która wygrała jest taka sobie. Nie podobają mi się włosy. Apartament jest okropny. Wygląda jakby mieszkała w nim 4-letnia dziewczynka, która uwielbia bajeczki i baśnie. :) A poza artykułami umieszczonymi w nim apartament jest za bardzo krzykliwy.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. Sama wiele razy zastanawiam się jakim cudem w większości różne miana wygrywają osoby, które w ogóle na to nie zasługują... A tak poza tym to bardzo lubię Twój sarkazm ! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lata praktyki nad sarkastycznymi sformułowaniami :)

      Usuń
  5. To smutne , że wygrywają takie lalki ;c. Czemu nasze redaktorki i missmariksza nie wygrają? ;cc

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. Tragedia. Ten pusty outift i apartament wyglądający jak dzieło czterolatki po prostu nie pozwalają mi wierzyć, że została ona CG. Ten fakt, że została Królową Wybiegu też jest po prostu jakiś poroniony. Jest wiele osób, które bardziej zasługują na taki tytuł.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  7. Boli mnie jak widze te CG na okładce. Z dnia na dzień - co raz gorsze.. apartament porażka . *o* Nwm jak ona dostała sie na okładke...
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  8. Doll okropna, apartament jej nie ratuje. A co do wyborów NCG to głosy chyba mało się liczą.. Może admini faktycznie sobie losują albo po prostu wybierają jak leci, oby nie trafiło wkońcu na mnie, bo nie lubię takiej ilości hejtu w KG .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Doll jest masakryczna,typ plastika-dziubek,byle jaka stylizacja,szpanowanie HB-bo poza nim w stylizacji jest tylko opaska i buty. Apartament-WTF? Ja się pytam:co to ma być?! Wygląda to tak, jakby ktoś wymieszał wszystko byle jak albo jakby przez pokój przeszedł huragan -.- Szkoda,że takie osoby dostają statuetki :c

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!