Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
impreza blogowa
Kochani startujemy!
Chcę zobaczyć ile osób przybędzie na imprezę, strój dowolny, prawdopodobnie zagramy w jakąś grę Zwycięzca, który jest komentatorem bloga bądz też dołączy do obserwatorów otrzyma upominek wartości 10 sd
ZAPRASZAM   http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=22061612
pierwsza impreza już za nami:) spbianka zgłoś się do mnie po odbiór 10 sd - wygrałaś!

IMPREZA nr 2 o START godz. 18: 30 zapraszamy
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=22065262
MissMagda008 zgłoś się po nagrode 10 sd - wygrałaś w PF!


chcecie jeszcze imprę?

13 komentarzy:

  1. Link działa, Iwonko :) Już idę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się po nagrodę ;)
    MissMagda008

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... Zapomniałam o imprezie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Impreza była znakomita :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj i ominelo mnie. No nic, szkoda.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. No i omineło minie. Szkoda. Może uda się następnym razem.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że była impreza :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej, spóźniłam się ;c. no trudno może innym razem...

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  9. nikitaposh1
    Oj jak żałuję , przegapiłam imprezkę . Może kolejnym razem mając mniej obowiązków się załapę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłabym przyjść,a szkoda.To dobry pomysł z tymi imprezami :) Może uda mi się wpaść w ten weekend? :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!