Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
małe zmiany są potrzebne
Już od jakiegoś czasu zastanawiam się co byście powiedzieli na to aby w weekendy były organizowane imprezy blogowe. Być może brakuje jeszcze czegoś na naszym blogu więc czekam na Wasze pomysły.
 I tutaj mam pytanie do redaktorów naszego bloga  aby osoby, które chciałyby je organizować wpisały zgodę w komentarzu i już dziś coś zorganizowali.
Po drugie chciałabym uruchomić inną linie zamawiania reklam na naszym blogu, ponieważ ja jestem często niedostępna. Jeśli ktoś z redakcji jest SS i będzie chciał przyjmować reklamy w poście oraz pod postem proszę o zgłoszenie.
Jak zdążyliście zauważyć sporo się zmieniło na naszym blogu, czy jednak te zmiany poszły na lepsze? Jesteście bardziej zadowoleni? Czy artykuły naszych redaktorów są dla Was ciekawe i inspirujące? Może coś byście zmienili? Piszcie!
 Życzę wszystkim miłego popołudnia.
Jutro z komentarzy wylosuję 2 osoby, które otrzymają po 10 sd. Czekam więc na propozycje.
EDIT: możecie dodawać komentarze, jednak zamykam zgłaszanie się do losowania, za chwilę wyniki 30 styczeń.

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł z imprezami blogowymi w weekend. Fajnie by było jakbyście zrobiły też 'Przegląd Starplazy', w którym wybierane byłoby kilka ciekawych rzeczy znajdujących się w Starplazie, plus porady jak je ładnie wykorzystać. No chyba, że już takie coś jest na blogu robione, a ja po prostu nie zauważyłam :c

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie posiadam SS, a tak chętnie imprezę bym zorganizowała. Poza tym, jeśli chodzi o zmiany. Ja zmieniłabym zakładki (usunęłabym niektóre). Jak naradzie prowadzą rolę etykiet. Oprócz tego szablon. Już dawno o nim mówiłam, zmieniłabym go. Iwonko, więcej napiszę na priv. Jak już mówiłam nagłówek jest śliczny i zostawiłabym go. Jak już mówiłam jeszcze do cb napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Impreza blogowa to dobry pomysł ale musicie się liczyc z tym, że niektórzy sa zajęci, więc nie przyjdą. Ja uważam, że zmiany na blogu wyszły na lepsze, artykuły są ciekawe, a metamorfozy inspirują. Brawo !! Oby tak dalej :)

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z imprezami. Jestem bardzo ciekawa jak to się sprawdzi. Artykuły bardzo mi się podobają. Najbardziej te o wnętrzach albo o talentach na stardoll.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się pomysł z robieniem imprez. Zmiany, które zaszły ostatnio są bardzo pozytywne. Świetnie, że posty z wyborem dnia i Covergirl są teraz złączone. A zresztą artykuły ostatnio są tekże ciekawsze. Jeszcze nie dawno blog ładował mi się bardzo długo a teraz kiedy odjeliście trochę informacji z bocznego paska, blog ładuje mi się bez problemowo. Mam pomysł aby na blogu raz w tygodniu umieścić artykuł z najbardziej aktywnymi dollkami. Może to trochę wymagałoby pracy, ale bardzo ciekawie by mi się to czytało. Takie jest moje zdanie.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli mówiąc aktywne? Na stardoll czy na blogu? Opisz to dokładniej :)

      Usuń
  6. Ooo,bardzo ciekawy pomysł :) Fajnie by było :) Jeśli mi się uda,to kiedyś z chęcią wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!