Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
urządzamy wnętrza- lekcja 1
Według naszego planu dziś powinna ukazać się metamorfoza wnętrza, jednak na razie nie mam zgłoszeń więc postanowiłam coś Wam pokazać. 
Lekcja 1 - urządzamy wnętrze
Po pierwsze: musisz wiedzieć co chcesz stworzyć: kuchnię, salon, a może jakiś krajobraz. Pomysłów jest wiele. Wasze wnętrze na stardoll powinno przede wszystkim podobać się Wam samym. To nic, że ktoś pisze że np. jakiś kolor jest ohydny i Twój pokój źle wygląda. Lubisz zwierzęta ? Ustawiaj je tam gdzie chcesz. Lubisz kwiaty? Poustawiaj je w swoim pokoju. To Ty przesiadujesz na swojej stronie najczęściej i będzie Ci miło jeśli samej Tobie będzie się podobało. 

Po drugie: Najważniejsze jest to aby nie zaśmiecać swojego salonu zbędnymi rzeczami. Często kupujemy to co nam się podoba, a potem wcale nie pasuje nam do naszego wnętrza. Otrzymujemy sporo gratisów- czasem nawet ładnych, ale coś niekoniecznie pasujących do pozostałych mebli, więc może w innym pokoju kiedyś Ci się przydadzą - schowaj je. 
Stworzyłam dwa wnętrza - spójrz na nie.
Wnętrze z często popełnianymi błędami: 

Wnętrze poprawne - niezaśmiecone. Jest to przykładowy obrazek wnętrza. Zaobserwuj co się zmieniło po usunięciu zbędnych przedmiotów. Samo zestawienie mebli w tym przypadku nie musi Ci się podobać, ale zauważ różnicę. Zacznij chować zbędne, nie pasujące do wystroju artykuły do schowka.
Jest to Wasza wizytówka, może być mało mebli czy dodatków lecz jeśli będzie schludnie wyglądać wyda się o wiele ładniejsze.

Które wnętrze lepiej wygląda? Co myślicie o takich artykułach?
Po powrocie do swojego apartamentu pochowajcie zbędne rzeczy. Od razu zobaczycie, że wygląda o wiele ładniej.

12 komentarzy:

  1. Masz racje dużo osób ma w swoim pokoju, salonie czy czymkolwiek wiele niepotrzebnych rzeczy ,które tylko zaśmiecają i zamiast upiększać pomieszczenie to je oszpecają :D.Takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super ! :) Choć ja bym jakieś kwiatki na stole ustawiła ♥

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. ja tez wiele niezbędnych rzeczy mam w apartamencie, ale jak to chowam do schowka to wydaje mi się wtedy pusto. Zdecydowanie jednak lepiej wygląda uporządkowany pokój z tych które zaprezentowałaś.
    No i oczywiście artykuł i genialny i przydatny. Bardzo fajnie by było, gdyby więcej z tej serii artykułów było. Ale podobają mi się też artykuły, kiedy robisz wnętrza za SM. Wiem, że to wyzwanie i dlatego tak bardzo mnie ciekawi czym możesz zaskoczyć
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację. 2 pokój jest o wiele śliczniejszy.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie jest trochę ubogie ale o wile lepsze niż pierwsze! Rzeczywiście wygląda to schludniej i porządniej! Bardzo ładnie!

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry post :) Jak dla mnie takie są lepsze od metamorfoz. Poproszę o więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ładnie ,ale jest trochę pusto .Dodałabym jakiś kwiat w doniczce .
    NA 1 obrazku jest natomiast za dużo.Wszystkiego z umiarem.


    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post, przydatny dla wielu osób nie ukrywam że dla mnie też :) w wystroju pokoju bardzo łatwo można popełnić jakomś gafę więc jak najbardziej trafny temat :)
    sweet_kitty_13

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi zdecydowanie lepszy ;)


    Princessa_w.r

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to oczywiste,że drugie wnętrze jest ładniejsze i bardziej schludne :) Napisałaś naprawdę dobry artykuł Iwonko.Przydatny,potrzebny i bardzo ciekawy,w dodatku tak fajnie to wszystko opisałaś,miło się czytało :)) Dokładnie rozumiem,co chciałaś nam uświadomić.Wiem też,że sama właśnie z tym problemem borykam się podczas aranżowania wnętrz-zawsze już coś stworzę,a potem dołożę tam jeszcze obrazek,kwiatek,zwierzaka, żeby tylko sprawdzić,czy by tam przypadkiem nie spasował-i robi się bałagan,bo stwierdzam,ze z tym artykułem pokój wygląda lepiej i po jego zabraniu widzę w nim pustkę ;) Zatem lecę przejrzeć pokoje i pousuwać z nich zbędne ''graty'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wnetrza wyglądają gorzej niz to 1 haha. 2 teoche puste.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście wygląda drugi pokój bardziej estetyczniej

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!