Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Antidote.
Wczoraj do stardplazy doszła nowa limitowana kolekcja Antidote. Kocham ten sklep, ale brak funduszy zmusił mnie do kupienia tylko kilku ciuszków. Kupiłam białą bluzkę z napisem Antidote, kurtkę z dżetami, białą koszulkę z przetarciami i czarną kokardkę w białe kropki. Niestety nie starczyło mi na czarny top (odpowiednik kurteczki), szortów w gwiazdki i gwiazdkowej sukienki. Ciekawa była jeszcze różowa ramoneska, lecz nie odpowiadał mi kolor. Wydałam równo 200 stardollarów. Mniej niż na LE :D Jak zwykle mam dla Was trzy różne stylizacje. Nie wiem czy są udane, oceńcie je sami :)

1.
Proste, klasyczne połączenie tuniki i legginsów.
Kapelusz/ Killah
Tunika/ Antidote
Legginsy/ Basics
Torebka/ Nelly.com
Buty/ Fallen Angel
2. Moja ulubiona :)
Kupiłam te buty z myślą że sprzedam je za większą sumę, ale jednak się przydały. Tu pasują idealnie. Nogi doll wydają się dłuższe. Spodnie z wysokim stanem musiałam trochę zasłonić by przez przetarcia na bluzce nie było ich widać.
Bluzka (pod spodem)/ nn
Bluzka/ Antidote
Spodnie/ By Kaccunia
Torebka/ Decades
Buty/ Givenchy Tribute
3.
Elegancka. Zamiast spódnicy dałam szorty, żadna spódniczka mi tu nie pasowała. Czas zainwestować w jakąś czarną ołówkową spódnicę ;)
Kokarda/ Antidote
Koszula/ Young Hollywood
Szorty/ Basics
Marynarka/ Pet-a-Porter CS
Torebka/ Voile Holiday Botique
Szpilki/ Velvet Orchid

I jak zakupy w Antidote? :) Co kupiliście?


10 komentarzy:

  1. Ostatnia stylizacja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja mi się podoba :]
    Ja żeby zrobić jakieś zakupy w Antidote musiałam sprzedać mój berecik z Gucci, truuudnoo, a kupiłam za to sukienke-kombinezon z czarnymi kieszeniami, jeansy w 'ciapki'(?), buciki na obcasie, torebke pod kolor jeansów i srebrne kolczyki, niestety spóźniłam się i nie kupiłam wypatrzonej przeze mnie już wcześniej błyszczącej kurtki i sukienki w kropki :( .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałam:D zrobiłam spore zakupy(poświęcając sukienkę z LE)ale nie żałuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja fajna . Zakupy uważam za udane :D kupilam torebke i biały kombinezon .
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam w antidote top w kropki i torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo kupiłam w Antidote i dlatego teraz nie mam kasy. Stylizacje wspaniałe. Chociaż żadnej z tych rzeczy nie kupiłam.I teraz żałuje. Ta bluzka w gwiazdki jest prześliczna.Nie wiem jak mogłam jej nie zauważyć. Najbardziej podoba mi się stylizacja numer dwa.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również po zakupach jestem bankrutem:(. Stylizacje bardzo udane, ja równiez nie zauważyłam bluzki w gwiazdki , bo wygląda świetnie.Dodatki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również po zakupach jestem bankrutem:(. Stylizacje bardzo udane, ja równiez nie zauważyłam bluzki w gwiazdki , bo wygląda świetnie.Dodatki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie świetne,bardzo mi się podobają :)) Widać,ze się postarałaś :D Nie wiem,która najlepsza,tak na nie patrzę i patrzę i nie umiem się zdecydować.Zatem-wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!