Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
dekoracje z gratisu
Na początku chcę podziękować wszystkim za komentowanie moich artykułów. Czasem zamiast aranżacji wnętrz przedstawię co można zrobić z gratisów, które otrzymujemy. Na początek stroik z różyczką. Sam w sobie niespecjalnie zachwyca lecz można go wykorzystać w różny sposób.
Możemy upiększyć damę na obrazie z Fallen Angel.

Wspaniale będzie wyglądał jako zdobienie czarnej ściany w salonie. Do tego odpowiednie meble i salonik będzie oryginalny. 

Można wykonać ozdobny stroik w wazonie.

Zrobiłam aplikacje na poduszce.
Kolejny stroik, na podłogę rzuciłam czerwone płatki. Dodałam kilka elementów aby dopełniały całość.

Używacie go do dekoracji czy leży zapomniany w schowku?

11 komentarzy:

  1. Wow, artykuł rewelacja. Więcej, więcej...
    Najbardziej podoba mi się Dama i stroik w wazonie. Szkoda, że nie mam tego stroika, bo naprawdę wspaniałe rzeczy można z nim wykombinować
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda! Suuper artykuł. Wspaniałe pomysły. Mi najbardziej podoba się ten z wazonem. Nie posiadam tego stroika, więc nie mogę skorzystać z tych wspaniałych propozycji.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam, gdyż nie mam ;_;. A co do "stylizacji" jeżeli można to tak nazwać, to wspaniale :D! Bardzo pomysłowe! Sama bym na coś takiego nie wpadła! Czekam na większą ilość takich postów ;).

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  4. woow,jestem zaskoczona ilością pomysłów,dzięki którym można ładnie wykorzystać tens troik! I to jakich propozycji-wszystkie są super,zaskakujące i takie śliczne ! ^^ Najbardziej podobają mi się dwie pierwsze,ale każdy pomysł jest dobry :) Ten ze stroikiem to też niezły patent.Albo dekoracja na poduszce-od razu wygląda ona ładniej.Gratuluję kreatywności,świetny wpis! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeszcze małe pytanko. Czy w jakiś wcześniejszych artykułach były pomysły na aranżacje wnętrz w klimacie kraju Kwitnącej wiśni? Uwielbiam Japonię i jeden z pokoi coś w tym stylu urządziłam. Jednak to nie jest to co oczekuje, a miło by było zobaczyć jakie macie pomysły. Chodzi nawet o taki artykuł jak tutaj czyli stworzenie takich japońskich dodatków. Mebli czy szafek... Kiedyś szukałam na waszym blogu, ale nie znalazłam. Wiadomo nie wszystko przejrzałam. Dlatego jeżeli już coś takiego się ukazało byłabym wdzięczna a informacje.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Brawo za pomysł na post ;
    bardzo podoba ni się zdobienie czarnej ściany , nawet o tym nie pomyślałam . Zdobienie wazonu wykonałam już wcześniej .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły! Ja już wcześniej zrobiłam z tych darmówek kwiatki, które poprzyczepiałam do zwykłej roślinki, ale nie wpadłam na to, żeby użyć ich jako tapetę na ścianie. Pięknie to wygląda ;> Bardzo fajny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, świetny post :) O wiele bardziej wolę takie, niż aranżacje. Ciekawe pomysły, na pewno wykorzystam, bo bukiecik leży (jak wspominałaś) zapomniany w schowku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę to ukraść i wykorzystać ???

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. I też popieram pytanie JustinyCullen. Ale wracając do tych artykułów. Są cudne! Skąd ty bierzesz te pomysły? Przecież jakby taką tapetę np. wrzucić do starplazy to nikt by się nie skapł, że zrobiła to zwykła użytkowniczka stardoll! Masz talent. Najbardziej podoba mii się ten stroik w wazonie. Jest cudowny! Gdzie kupiłaś ten wazon i kwiatek(paproć chyba)? Ogólnie bardzo podobają mi się te przedmioty. i dziękuję za dodanie pomysłu. Ten kwiatek leży u mnie w schowku.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelka!Nie wiedziałam,że tak kreatywnie można go wykorzystać!Świetny post :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!