Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
Przepraszam, za moją dłuuugą nieobecność, ale niestety nastąpiły problemy z łącznością internetową ;/

W dzisiejszym wydaniu mojego poradnika opiszę zwyciężczynię Konkursu na Najlepszy Projekt Wnętrz i Bizuterii, ponieważ wygrała ona podwójnie w jednym czasie. Pochodzi z Hiszpanii i dołączyła w 2011r. Projekt zwycięski bizuterii to różwy piesek, a wnętrz to poduszka zachęcająca do głosowania. Poduszka jest ciekawym projektem, ale biżuteria niestety nie jest w kręgu moich zainteresowań.


OPIS STYLIZACJI: Dollka jest ubrana "bez szału". Ma na sobie sukienkę z Decades i buty z Front Row. Nie jest to stylizacja, która porywa mnie i daje natchnienie do eksperymentów z moją własna Doll. 

OPIS APARTAMENTU: Wygląda na to, że użytkowniczka bardzo lubi kolor czerwony. Posiada bardzo dużo artykułów, niektóre nie są dopasowane do siebie tematycznie, pokój wygląda jak by panował w nim bałagan. Ciekawą rzecza jest to jak wyeksponowała ona swoje puchary za wygrane w stardollowych konkursach i jak dużo ich ma. Ale czy zawsze zasłużenie?

OPIS MAKIJAŻU: Doll ma zrobione cienie z włosów na twarzy, ma intensywny i kolorowy make-up. Osobiście nie podoba mi się, zdecydowanie jak dla mnie, ładniejsza jest bez kosmetyków. Jedyne co bym zmieniła to kształt brwi i nosa. Jej fryzurę, która mnie się bardzo podoba, zaprojektowała ladymariahGirl. 

Moja ogólna ocena: 6/10.

A Wy co o niej sądzicie? Podoba Wam się czy nie? Skomentujcie! :)









11 komentarzy:

  1. Okropny misz-masz. I nic do siebie nie pasuje.Jej projekty jak dla mnie średnie, nie urzekają. Apartament potworny.Czerwony, różowy i inne "cuda". Na doll osiada wiele niepotrzebnych elementów. Po usunięciu wszystkiego o niebo lepiej. Jak dla mnie zwykła użytkowniczka, z tym, że nie potrafi zadbać o swoje konto... Przy okazji, dobrze, że wróciłaś. Już mi cię brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tzw. nieład artystyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się apartament jest okropny. Nie podobają mi się jej projekty. Fajnie wygląda bez makijażu na ostatnim screenie :)

    MissJustyna5674

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę, że w tych postach wreszcie jest trochę krytyki ;) Moim zdaniem na koniec powinnaś ocenić (jak wskazuje tytuł tych postów) czy to rzeczywiście według Ciebie jest pomysł czy pomyłka- ale to już tylko moje "widzi mi się" ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek jest okropnz tak samo jak apartament. Podusyka nie jest moze jedna z najpiekniejszych ale jest z miare. Najbardziej podobaja mi sie wlosy.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj... straszny chaos panuje w tych pokojach. Wszędzie walają się jej puchary. Fajnie, że je ma i rozumiem, że chce się pochwalić, ale mogłaby zminimalizować ich ilość, bo aż oczy bolą od samego patrzenia. Stylizacja również nie przypadła mi do gustu. Z daleka doll wygląda koszmarnie. Kiedy jednak przybliży się jej twarz to nie jest tak źle. Fryzura nie jest zła. Jest nawet całkiem ładnie zrobiona. Ale rzeczywiście doll bez makijażu prezentuje się zaskakująco lepiej.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Tragedia ;/ ale ten projekt-poduszka ładny c;. Wygląda o niebo lepiej bez make-up'u. Tak naturalnie xd. Pokoje wyglądają tragicznie! Za dużo rzeczy i w ogóle wszystko pomieszane.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    Co to za bałagan ? prawdziwa tragedia :) może nie mam lepiej w apartamencie mojej nikity ale zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Określiłabym to jednym słowem....! ale nie wolno przeklinać, a szkoda :p
    Kto zgadnie co KATERIMA ma na myśli....hehehe :D Słowo na B...na 6 liter, kończy na L.....i w dodatku "na kółkach" :D


    ps
    Mam nadzieję że Iwonka nie wyrzuci mnie za ten żart :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ta dziewczyna (w make-upie) to tak zwane dziwne dzieło artystyczne.Scharakteryzowała swoją doll na pisankę :P
    No dobra,przesadzam.Ale zbyt kolorowo.Pokoje ujdą w tłoku po cimoku,ale widać po nich,że jest dumna ze swoich nagród.Projekty są w porządku,chociaż widziałam już wiele lepszych.Ogólnie to nie jakaś porażka,ale mam wrażenie,że szykuje się tu nowa specjalistka od zniszczenia twarzy doll.:PP
    Moim zdaniem powinna gdzieś ukryć twarz zanim ktoś ją zobaczy,bo może mieć koszmary.

    Aha,sorki trochę mnie poniosło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm....projekty nie za ładne,apartamnet wygląda,jakby przeszedł przez niego huragan.Makijaż nieco zbyt mocny,fryzurka ładna,ciekawa.Doll bez makijażu nie jest brzydka,wygląda ok.A ogólnie to nie wiem,czy zasłużyła.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!