Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dziękujemy !
W imieniu załogi bloga chciałabym podziękować wszystkim za słowa wsparcia. Czasem jest tak, że nie mamy już sił, zastanawiamy się czemu inni mogą zdobyć tysiące obserwatorów, a my ...no właśnie chyba rzucam się z motyką na słońce. Nie wiem czy będziemy mieć w sobie tyle siły i chęci aby pisać chociażby nikt tu nas nie czytał...Dlatego też od czasu do czasu po prostu potrzebujemy Waszego wsparcia. To dla nas wszystkich bardzo miłe, że ktoś chętnie czyta nasze wypociny.
Kiedy zakładałyśmy ten blog z marikszą nie myślałyśmy czy będziemy mieć czytelników czy też nie. Chciałyśmy się sprawdzić czy podołamy takiemu zadaniu. 
Jako pierwsza dołączyła do nas Wiki - emu.musia. I chociaż nie miałyśmy żadnego doświadczenia w profesjonalnym blogowaniu w miarę pisania zaczęła w nas rosnąć chęć zdobywania coraz to nowych obserwatorów. Do naszej załogi powoli dołączały inne dziewczyny, niektóre z nich są z nami do dziś, inne nie wierząc w siebie i nasz  blog wolały iść tam gdzie czyta ich miliony osób.  A dziś być może i tam już nie piszą...
 Minęło pół roku i  bardzo związałyśmy się z Wami, dlatego też jeśli nie widzimy, że po prostu tu wpadacie, jest nam smutno i brakuje nam wiary w to co robimy. Czasem widać, że tli się w nas jednak maleńka nadzieja, że ktoś nas pokocha i nie będzie widniał jako obserwator w gadzecie ale mimo, że go nawet tam nie ujrzymy ten ktoś będzie tu mile wpadał, aby zobaczyć co dziś nowego napisałyśmy. 
Nie chodzi nam o to aby w gadzecie obserwatorów było 4000 osób, ale aby garstka z nich wpadała tu do nas  po prostu jak do przyjaciół... i zostawiała w komentarzu chociaż zwykłe  "cześć" ...  
Wśród osób, które skomentują ten artykuł rozlosuję
3 x 50 sd
                                                                           5 x 10 sd

Wyniki podam w niedzielę/
Życzymy miłego dnia kochani!

Jest 20 stycznia 2013 godz. 12.25 zamykam zgłaszanie do rozlosowania stardolarów, jeśli chcecie możecie nadal komentować ten artykuł.

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego bloga i nie chce abyście go zamknęły :)


    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie chcę abyście zamknęły tego bloga. dużo się z niego dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, kamień z serca. Bardzo dobrze Iwonko, że się rozmyśliłaś. Są oczywiście trudniejsze chwile. Jak to się mówi: raz na wozie, raz pod wozem, ale nie warto rezygnować w chwili kryzysu, gdyż po ciężkiej pracy przychodzi czas na wynagrodzenie :) Nie poddawaj się nigdy i nie rezygnuj z marzeń. Jeśli tylko tego pragniesz napewno się spełnią... Pozdrawiam, iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff :)co za ulga, po prostu brakowałoby mi tego bloga! I właśnie może dlatego, że nie ma setek obserwatorów jest taki ,,nasz"- czujemy się jak w rodzinie, wszystkie w większości się znamy! To jest ten plus! A to, że czasem za mało komentujemy nie znaczy, ze nie zaglądamy po kilka razy dziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ucieszyłam się tym postem. naprawdę bałam się, ze jednak go zawiesicie, ale powiem szczerze, ze nam czytelnikom czasem trzeba dać kopa w dupę i przypomnieć, aby jednak zostawić komentarz.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zaczęłam czytać bloga i jest naprawdę fajny. Więc również nie chcę abyście go zamnkęły :)

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach!! Jakie szczęście że go nie zamykasz...
    Bardzo lubię wasz blog choć jestem jego obserwatorką od niedawna. Obserwuję też inne blogi ale najbardziej lubię ten bo zawsze jest tutaj więcej świeższych informacji, oraz dlatego że dużo częściej piszecie posty. W niektórych są tylko loterie sponsorowane, reklamy itp. a to wszystko by być bogatym na stardoll moim zdaniem to żałosne, a tutaj są normalne, ciekawe posty i porady. Widać, że macie pasję która nazywa się STARDOLL. Wcale nie piszę tego dla nagrody tylko dlatego że chcę was wesprzeć, kocham porady na temat stylizacji, makijażu i wnętrz, sama mam pasję:
    rysunek i makijaż mojej dollki. To dla mnie najważniejsze.. Myślę że ten blog też jest dla was najważniejszy.
    Niezwykle przydatne na waszym blogu są porady do akademii stardoll, wreszcie ktoś przetłumaczył je na prosty język.
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, jaka ulga. Już myślałam, że ten blog zamkniecie. Ale na szczęście jesteś naprawdę miłe i staracie się ulepszać ten blog a nie dążyć do zamknięcia. Tym bardziej, że chcecie rozdać nagrody za to, że ktoś nie chce żeby jego ulubiony blog zamknięto. bardzo lubię ten blog. Jest naprawdę wspaniały i ciekawy. Nie wiem co bym zrobiła gdybyście go zamknęły. Ale fajnie! Już zaczęłam się martwić. Naprawdę dziękuję, że nie zamykacie bloga i, że dalej będzie on taki wspaniały.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że to słowa potwierdzenia, że blog nie zostanie zamknięty :)
    Myślę, że to nawet fajnie, że jest nas tyle ile jest, dzięki temu wszyscy się znamy i jakoś kojarzymy ze stardoll. Co z tego, że inne blogi mają po tysiące obserwatorów? My mamy troszeczkę ponad dwieście, ale i tak to już wielki sukces! Małymi kroczkami do przodu. Każda z redaktorek ma jakiś niepowtarzalny talent, z którym może się z nami podzielić i to jest naprawdę bardzo fajne. Nie na każdym blogu jest tyle kreatywnych osób co na tym. Jest się czym pochwalić, więc głowa do góry i do boju dziewczyny!!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczęście nie zamykacie bloga ;) ja tu jestem codziennie i czytam większość artykułów .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej! a ja??? Ja TU zaglądam codziennie, dzięki Wam- a przede wszystkim Tobie Iwonko, poznałam masę fantastycznych dziewczyn, bez których Stardoll był tylko internetową przebieranką :p Żadne takie! Nawet nie myśl o zamykaniu Bloga!
    p.s.
    ....i czy na prawdę potrzebujemy TU tysięcy obserwatorów? ...a my, wierne czytelniczki, już Ci nie wystarczamy...?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś na bloga wpadałam codziennie czekając na nowy post, potem jak "skończyłam" z stardoll przestałam wchodzić ;) Dzisiaj go znalazłam i jestem zakoczona jak się rozwinął ;)

    Princessa_w.r

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze! Kamień z serca :) Całe szczęście,ze jednak nie zamykacie bloga,Iwonko :)) Nie wiem,co bym bez niego zrobiła.Wchodzę tu gdy tylko mam trochę wolnego czasu,uwielbiam czytać i komentować posty,brać udział w konkursach,poznawać nowe osoby zafascynowane światem Stardoll'a,oglądać przedstawiane przez Wad,Redaktorki inspiracje...Dzięki temu Stardoll bardziej mnie wciągnął i ani przez chwilę nie żałowałam,że trafiłam na ten blog.To był przypadek-ale on zmienił całe moje wirtualne,stardoll'owe życie <3 Dziś nie przeżyłabym już bez tego bloga,dlatego ogromnie dziękuję Wam,dziewczyny,że jednak go nie zamykacie oraz że chcecie wciąż dzielić się z nami,czytelniczkami Waszymi inspiracjami i pasją,którą jest ten piękny,wirtualny świat.Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!