Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
szaleństwo fryzur - spojlery

14 komentarzy:

  1. Niektóre są dziwne inne są ładne.
    MI najbardziej podoba się blond fryzurka-koczek:)
    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnee :-) Może się na coś skuszę, jak doładuje konto ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo bo karnawał, więc i z fryzurami można by było poszaleć. Podoba mi się ta trzecia czerwona. Szkoda, że nie jest w kolorze brązowym. Fajnie wygląda też brąbowa w przed ostatnim rzędzie z grzywką. kiedy dotrą na stardoll po przymierzam i może coś wybiorę.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Chm, ciekawe :) Widzę kilka ładnych, z niecierpliwością czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzury i ładne i brzydkie... mam nadzieję, że będą dostępne normalnie w Beauty Parlor a nie za SD w sklepie -.- .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. NewElizaphetOne - też mam taką nadzieję, bo stardoll idzie w ss, a nie myśli o zwykłych użytkownikach... Nasze nadzieje wydają się być płonne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Paskudztwa okropne!!!!... fujj ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre są ładne a niektóre nie zabardzo. Bardzo nie podoba mi się taka prawie łysa różowa fryzurka i tak samao prawie łysa czarna. Bardzo podoba mi się fryzura blond która jest tylko po prawej stronie. Albo takie długie włosy brązowe włosy z grzywką.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam, ze graficy stardola powinni brać przykład z wielu utalentowanych dziewczyn tworzących nowe fryzury bo niestety zostają daleko w tyle! Tu się nie popisali ale zobaczymy na lalkach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. Biały koczek jest wyjątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedne ładne,inne okropne.W niektórych zmieniłabym kolor,inne już są super,ale są i takie, które wcale mi nie przypadły do gustu.Sprawdzę,jak będę prezentować się na Doll,gdy wejdą już do Starplazy.Pożyjemy,zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak,zgadzam się z komentarzem powyżej-śliczny koczuś ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!