Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!

Dzisiaj opiszę projektantkę Najlepszej Fryzury- kevser_26. Pochodzi z Turcji i dołączyła do Stardoll w 2010r. Projekt, który wygrał jest ładny, ale wydaje mnie się, że zgapiła go od Elif-Star-Doll.


OPIS APARTAMENTU: Apartament jest w kolorach bieli i szarości. Jest minimalistyczny. Ciekawym pomysłem jest ułożenie nad basenem pucharów.


OPIS STYLIZACJI: Stylizacja jest prosta i nie zachwyca. Mam wrażenie, że sukienka ją pogrubia.


OPIS MAKIJAŻU: Makijaż jest cały czarny z odrobiną bieli. Efekt jest średni. Doll bez makijażu jest ładna i delikatna.


Moja ogólna ocena to 7/10.

Podoba Wam się? Skomentujcie!





5 komentarzy:

  1. Projekt bardzo ładny i pracochłonny. Zasłużyła. Apartament również mnie się podoba. Tak jak wspominałaś jest minimalistycznie i z gustem. Stylizacja? Jeśli stylizacją można nazwać jedną suknię, to mnie nie urzekła. Makijaż ładny. Ust nie lubię, wydają się być sztuczne. Kolczyki w ogóle bym usunęła, gdyż wchodzą na włosy i wygląda to co najmniej nierealnie. Włosy też bym zmieniła, choć nie są najgorsze. Nie uważam, żeby doll wyglądała lepiej po zmyciu makijażu, choć prezentuje się nie najgorzej. Moja ocena to 7/10. Pozdrawiam, iga777

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy które zaprojektowała wymagały dużo czasu, który nie poszedł na marne. Świetnie zrobiła makijaż. Jest bardzo profesjonalny. Kolczyki są urocze i dodają elegancji. Włosy, które dobrała, także pasują. Suknia, którą ma na sobie w apartamencie jest bardzo ładna i elegancka. Nawet powiedziałabym szykowna. Apartament jest bardzo ładny. Nawet nie przesadziła z meblami (co zdarza się bardzo żadko u takich panienek, które mają tyle pucharów). Ten niby "chłopak" jest tam niepotrzebny. Ja oceniam ją na 9/10.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny projekt i jestem zaskoczona, że zamiast jego ma na głowie tą dziwną fryzurę za którą ja osobiście nie przepadam. Apartament ma ładny. Bardzo mi się podoba. Klasyczny. Sama stylizacja doll to suknia wygląda w niej ładnie.Doll prezentuje się ładniej w makijażu, ale bez niego też jest dobrze.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!Jestem zaskoczona tym projektem.Bardzo ładny i czasochłonny-należało się.
    Pokój także ciekawie urządzony-ciekawe wykorzystanie basenu.Co do Doll to sprawia dziwne wrażenie.Makijaż przesadzony,a usta dodają cech takiego plastiku.Fryzura ujdzie,choć czemu nie założyła tej,która wygrała?Była o wiele lepsza.Co do kolczyków,to jeszcze nigdy nie widziałam dziewczyny,której kolczyki trzymałyby się włosów :p
    Ogólnie to jakoś źle nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekt śliczny,ogromnie mi się podoba.Uważam,że zasłużyła.Apartament urządzony bardzo ładnie,jest tu przytulnie,choć w minimalistycznym stylu.Fajnie pokazała przestrzeń.No i ten słodki kotek,który jest ozdobą tego wnętrza ;) <3 Doll...hmmm...Fryzurka wyszukana,ale wygląda ładnie.Makijaż straszny,mocno przesadzony.Bez niego niewiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!