Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dwa nowe HB
Witajcie :) dziś do Straplazy doszły dwa HB .Pierwszym jest złoto turkusowa rękawica, którą znajdziecie w Evil Panda . Kosztuje ona 5 sd. Mi się ona nie podoba i jej nie kupie. A co wy  o niej sądzicie ? kupicie ją?

Drugim HB są cytrynowe botki ,które można kupić w It Girls. Kosztują one 12 sd. Mi się one nie podobają i ich nie kupię .A co wy o nich sądzicie ? Kupicie je?.Myślę ,że admini nie wykazali się zbytnio przy styczniowych HB  .Mam nadzieje ,że w lutym wezmą się do roboty.


9 komentarzy:

  1. Rękawicy nawet za 5 monet nie kupiłabym...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo jak mela2710. Niby tania ale bez przesady, jak to wygląda -.-. Buty mają cudny kolor *,* ale same w sobie są fuu.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic mi się nie podoba. jednak zdecydowanie buty są najgorsze. Naprawdę bardzo brzydkie i chyba nie było nic gorszego w styczniowym HB. Mam nadzieję, że w lutym będą lepsze HB.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko drogie i nieładne. Rękawicę może i bym kupiła, ale tylko, gdyby była za sm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że te hotbuysy nie za bardzo wyszyły adminom. Są brzydkie, a zwłaszcza buty, można za tę cenę dostać np: dwie pary innych ładnych butów. A co do rękawiczki, to może i bym kupiła, ale nie mam, żadnych ciuchów pod kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. HB nie wyszły im tym razem. Rękawica i to jedna za 5 SD? No na pewno za 5 SD nie kupię. Kupiła bym max za 5 SM. Nie podoba mi się po drugie. Buty są takie dziwne. Ten kolor też nie jest ładny. Lubię cytrynowy, ale tu to chyba ten fason tych butów psuje wszystko. Mają fason sandałków. A o co kaman z tą kreską na środku tych butów?
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie admini zawiedli styczniowymi hb. I rękawica i buty są brzydkie. Za tą rękawicę bym nie zapłaciła nawet 5 sm, pomimo faktu, że jest to hotbuys. Buty mają cudny kolor, ale fason jest fatalny.

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie kupuję,rękawica mi się nie przyda,botki takie sobie,ale dość drogie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!