Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
poszukuję radaktora
W związku z tym, że dwie dziewczyny mają wolne na czas nieokreślony, jestem zmuszona poszukać osoby, która chętnie zajęłaby się wklejaniem nowości, które wchodzą na stardoll.
-Trzeba umieć posługiwać się chociażby najzwyklejszym programem graficznym np.paint
-bezbłędnie pisać oraz umieć wykonywać estetycznie obrazki z nowościami
-wklejać w miarę szybko pojawiające się nowe sklepy, oraz dostawy do istniejących już sklepów.
( dostawy dochodzą po północy czasu europejskiego, a także w ciągu dnia, ogólnie już od godz. 12.
Jeśli ktoś dysponuje wolnym czasem w tych godzinach będzie chętnie widziany w zespole.)
- Jeśli będziecie się zgłaszać piszcie swój nick oraz to czy pisaliście już na jakimś blogu
- Jeśli ktoś z aktualnych redaktorów chce się tym zajmować proszę o zgłoszenie
mogą to być np. 2 czy 3 osoby - dopasujemy kto kiedy pisze:)

7 komentarzy:

  1. Ja,po szkole przychodzę w tygodniu w godzinach od 12.30 do 15.30. Tylko, że nie za bardzo umiem wyszukiwać tych nowości. Więc nie jestem za bardzo chętna.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, to raczej nie dla mnie, gdyż nie bywam na stardoll codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się niestety nie zgłaszam , gdyż średnio chiałabym zajmować się nowościami :)

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh no ja też nie mam do tego głowy. O nowościach to przede wszystkim dowiaduje się z waszego bloga.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu ....ja sie raczej nie złoszę ,niestety :(
    Nie mam zbyt wiele czasu.
    klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety się nie zgłaszam ;) Nie mam smykałki do blogów ;>

    Princessa_w.r

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi,ale nie mogę pomóc.Nie jestem codziennie na Stardoll a nie chcę nikogo zawieść :( A w domu jestem najprędzej o 15:30,gdyż kończę lekcje o 15 bądź 15:50,nie prędzej,więc ''wrzucanie'' nowości o 12 odpada.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!