Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dzień Babci i Dziadka
Pomysł powstania Święta Babci w Polsce powstał w 1964 r. w tygodniku Kobieta i życie. Dwa lata później Express Wieczorny ogłosił 21 stycznia Dniem Babci. Jak każdy z nas wie jest to święto aby uhonorować nasze kochane babcie.  W każdym kraju jest ono obchodzone, jednak w niektórych innego dnia w roku. Aby dziadkowie nie byli zapomnieni już następnego dnia czyli 22 stycznia jest Dniem Dziadka.


Babcia to miłe ręce, kolana wygodne, stara piosenka, piękny uśmiech.
Babcia to taka pocieszycielka, duża koleżanka, druga mama, nauczycielka.
Babcia pocieszy, babcia przytuli, babcia nauczy, babcia pozwoli, babcia pomoże ...
Można by tak wymyślać bez końca.
Ale babciu jedno ci powiem.
Jedno jedyne proste słowo : KOCHAM CIĘ !!!!!!!!

Nie zapomnijmy więc złożyć życzenia naszym ukochanym osobom, oni na to czekają.

11 komentarzy:

  1. Ja już swojej babci złożyłam życzenia :D. A wy?

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety ja już babci wśród żywych nie mam, ale pojadę na groby obydwu babć, bo to nie daleko i zapalę znicza.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. JA już byłam u obydwóch ;)

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja babcia ma 84 lata! Oczywiście już u niej byłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś jeszcze nie byłam ale myślę ,że pod wieczór pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już złożyłam życzenia. Miło, że piszecie o nich na blogu.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam możliwości odwiedzenia babci, ale z pewnością do niej zadzwonię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja babcia ma 83 lata a dziadek 85 :) oczywiście pamiętałam i życzenia złożyłam :)niedawno obchodzili 60-tą rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też pamiętam,ale dobrze,że pojawił się tu ten post :) W niedzielę byłam u babci i dziadka wraz z rodzicami i siostrami i wtedy złożyliśmy im życzenia,zaś do drugiej babci idę dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już nie mam babci....Ech! co ja piszę! mam, zawsze w moim sercu:D Pamiętam ją, oczywiście....była inteligentna,trochę złośliwa,miala ogromne poczucie humoru....i opowiadała mi najstraszniejsze historie o duchach, jakich nie wymyśliliby najlepsi scenarzyści :P Nie była typową "babcią",gotującą obiadki i latającą do kościoła, oj nie...! Była ateistką,feministką, wolnomyślicielem...i była PIĘKNA! Tęsknię za Nią...bardzo mi jej brakuje....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja złożyłam życzenia.Obu babciom,obu dziadkom i prababci :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!