Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!

Wczoraj nie napisałam, ponieważ uczyłam się do klasówki z matematyki. Dzisiaj jestem! Jestem szczęśliwa, ponieważ opiszę dzisiaj mojego celebrytę stardollowego. Jest to projektantka wspaniałych fryzur( Mam jej projektu 3 świetne fryzury) i dziewczyna, która powinna zostać CG. Jest to Elif-Star-Doll. Mogę dodać, że dzisiaj została CG i projektantką najlepszej fryzury :) Teraz kilka informacji o niej. Pochodzi z Turcji i dołączył w 2010r.

OPIS APARTAMENTU: Apartament jest piękny. Posiada windę z LE. Widać jeszcze, że Elif jest zdobywczynią wielu nagród. Jej apartament jest przestrzenny.

OPIS STYLIZACJI: Jej stylizacja jest prosta, ale ładna. Jej sukienka pochodzi z LE i buty z young HOLLYWOOD. Ma świetnie dobrany kolor włosów, który podkreśla jej sukienkę.

OPIS MAKIJAŻU: Makijaż jest w barwach brązu. Jest ładny. Po zmyciu makijażu Elif jest piękna. Uważam, że jej jest dobrze we wszystkim.

Moja ogólna ocena to 10/10.

Podoba Wam się? Skomentujcie!







9 komentarzy:

  1. Apartament bardzo ładny, lecz stylizacja mi się nie podoba. Doll również śliczna i po zmyciu make-upu nie wygląda szkaradnie, jak niektóre lalki. Ja osobiście zmieniłabym tylko usta, które nigdy mi się nie podobały. Nie widziałam jej projektów fryzur, natomiast śmiem sądzić, że są dobre, po twoim komentarzu. Ja dałabym ogółem 8/10 za usta i stylizację. Pozdrawiam, iga777

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo ładna :) I ma super apartament ! ♥ ;*

    Klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja prosta. może i ma urok,. ale nie zachwycałabym się nią. Fryzura taka sobie. nie lubię tego typu. No i szkoda, że nie dałaś zdjęcia z fryzurami jakie ona projektuje. Apartament natomiast zjawiskowy. tyle przestrzeni.... Widać, ze dziewczyna się napracowała. Choćby za ten apartament należała się jej statuetka. Naprawdę piękny
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Nie wiem co dalej powiedzieć. :) Bardzo ładny makijaż i apartament.
    kami8sza202

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie :)Uwielbiam LE i bardzo chciałabym mieć taka sukienkę :))
    To moje marzenie.Makijaż jest w porządku ,doll też ,apartament jest bardzo ładny.
    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ten kaczy dzióbek :D
    Zaciekawił mnie apartament, idę looknąć bo szukam inspiracji :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Apartament ładny, stylizacja taka prosta jest ok, ale co do makijażu nie podoba mi się :)

    Princessa_w.r

    OdpowiedzUsuń
  8. Apartament jest prześliczny,bardzo mi się podoba/Co do stylizacji-ładna,ale jakoś specjalnie też mnie nie zachwyciła.Makijaż jest super,ale Doll wygląda ładnie i bez niego.Widziałam już projekty tej osoby i przyznaję,iż są bardzo ładne,udane i dopracowane.Uważam,że zasłużyła na statuetkę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!