Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!

Jak zobaczyłam posta o tych dywanikach z Design, że zmienili cenę z 7 sm na 8sd to dostałam szału. Dzisiaj opiszę zwyciężczynię Catwolk- www.repcica. Teraz kilka informacji o niej. Ma 59 poziom i dołączyła w 2008r.. Link do jej apartamentu: http://www.stardoll.com/pl/user/?id=22363657

OPIS APARTAMENTU:  Jej apartament jest w stylu królewskim. Widać, że większość artykułów jest ze sklepu OPULENCE. Jej suite jest gustowny i ładny.
OPIS STYLIZACJI: Stylizacja jest taka sama, jak na wybiegu nie patrząc na włosy i biżuterię. Dlaczego na włosy i biżuterię? Dlatego, że zmieniła te elementy. Moim zdaniem jest ładnie tylko te nogi wyglądają nieestetycznie.

OPIS MAKIJAŻU: Makijaż jest prosty. Za dużo jest sztucznych rzęs. Zdecydowanie. Zaprojektowała jej fryzurę Infitka. Jej twarz bez makijażu też jest raczej brzydka. Bardzo nie lubię tych oczu i ust.

Moja ogólna ocena to 6/10.

Podoba Wam się? Skomentujcie!

10 komentarzy:

  1. nogi nie pasują do karnacji ; | !
    nie mój styl .
    ale apartament ma całkiem ładny .
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  2. Apartament tylko na +, a doll pozostawię wymownie bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta opaska czy diadem nie pasują tutaj. Zrobiła tym zbyt tandetny strój. Po pierwsze wielki szacun dla osoby, która stworzyła tą kreacje, ale moim zdaniem mogła by być ciut dłuższa. Nogi dość krzywo się prezentują, ale i tak są wspaniałe. ja nie potrafiłabym czegoś takiego stworzyć, chociaż nie jaram się sztucznymi nogami i na pewno nie zamierzam się w takie wyposażyć.
    Apartament zdecydowanie na plus i najlepiej tu się prezentuje.
    Lalka bez makijażu. Nawet ładna. Ja o wiele gorzej się prezentuje:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się coś wydaje , że nogi zupełnie inny odcień niż reszta ciała. Bez makijażu wygląda nijako, ale nie jest brzydka!

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się coś wydaje , że nogi zupełnie inny odcień niż reszta ciała. Bez makijażu wygląda nijako, ale nie jest brzydka!

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. Nogi jak zwykle psują całośc, nie wiem kto wymyślił dodawanie robionych nóg do stardollowej reszty ciała. MeDoll sama w sobie jest ładna, a bez makijażu... cóż, MeDoll bez makijażu jest jak prawdziwa kobieta, czasem wygląda lepiej a czasem trochę gorzej :] A w tym przypadku i tak całkiem nieźle sie prezentuje, moja lalka bez tego wszystkiego co ma na twarzy wygląda wręcz obrzydliwie :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanko. Czy ona ma sztuczne rzęsy? Jeśli tak, to po co je do tego dała!? I tak przez te nogi wygląda jak plastikowa laleczka stardoll. I wy ją nazywacie królową wybiegu? Kto wymyślił te nogi jest z nim coś nie teges. Przecież te nóżki psują całą resztę. Włosy są takie sobie. Nie podobają mi się za bardzo. Kolczyki są nawet ładne :). Apartament bardzo ładny. Wszystko jest na swoim miejscu. Skąd ona ma tyle prezentów? Dobrze, że założyła ten diadem i tą sukienkę, bo inaczej wyszłaby na całkowicie plastikową. Ja oceniam ją tak na 5/10 :) + za apartament - za nogi!
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  8. Doll to taka plastikowa lala.Feee...Nogi tylko dodają jej dziwnych cech.Make-up...Bez komentarza.Powinna wystąpić w reklamie społecznej na temat wyrzucania plastiku.Co to się porobiło?:C

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!