Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Burgund.
Kolor modny na jesieni, ale teraz też wygląda fantastycznie. Jak zwykle trzy stylizacje :) Oto one:


1
Outfit za sm, prosty, klasyczny, elegancki.
Baskinka, Sukienka/ Basics
Torebka/ Voile Holiday Botique
Buty/ Fallen Angel
2
Trochę dużo tu wszystkiego, ale jak dla mnie może być.
Płaszcz/ Stylein
Kamizelka/ Bizou
Bluzka/ Pretty'n love
Koszulka/ Basics
Torebka/ RIO
Spodnie/ MKA
Jazzówki/ Basics
3
Ten outfit podoba mi się najbardziej, taka rockowa stylizacja. Te spodnie są fantastyczne, cieszę się że je kupiłam.
Top/ RIO
Kamizelka/ Bizou
Pasek/ Nelly.com
Spodnie/ by Kaccunia
Torba/ Rio
Botki/ WOTW

Jak Wam się podoba?

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten kolor, też go lubie. Wszystkie stylizacje sa super, lecz w dwójce widzę coś innego i to na nią bym głosowała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nr 3 jest świetna. Rzeczywiście rockowo i z pazurem, ale także z gustem. A spodnie to po prostu hit :) Numerek jeden jest minimalistyczny, prosty i elegancki - podoba mi się. Dwójka nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kolor. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr.3. Te spodnie są piękne! Bardzo przypadły mi do gustu. Kamizelka i buty też są bardzo ładne. Nie pasuje mi tu pasek. Gdyby go umieścić na spodniach (tam gdzie zawsze nosi się paski) byłoby troszkę ładniej. Torebka jest genialna. Szkoda tylko, że nie widać bluzeczki. Pierwsza stylizacja jest taka sobie. Ale cenię ją za to, że jest za StarMonety. Druga stylizacja jest przesadzona. Ale podoba mi się. Odjęła bym kamizelkę i torebkę, albo jedno z nich. Trochę się rozpisałam, ale te stylizacje są naprawdę idealne do opisu.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie bardzo lubię kolor burgundowy... taki z charakterem xD. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja (rzeczy z Basics'a a tak ładnie wyglądają! :O ) jak i ostatnia. Spodnie nie są nie wiadomo jak zrobione a efekt powalający! + bardzo tutaj pasują! A czy ten pasek to nie jest przypadkiem HB? (no nie wiem jest zasłonięty więc trudno określić).

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Burgund to kolor, który został ogłoszony hitem w sezonie jesień/zima. dlatego nie tylko na stardoll, ale i w realu zakupiłam wiele dodatków i butów w tym kolorze. Co do stylizacji muszę przyznać, że są bardzo ciekawe. pierwsza tak jak napisałaś i zgadzam się w stu procentach klasyczna, ale ma w sobie dużo wdzięku. Mój wzrok jednak zawiesił się dłużej na stylizacji numer 2. Możliwe dlatego, że tak dużo ubrań użyłaś. Nie jest zła. Powiem, że bardzo ciekawa. Jednak rzeczywiście najlepsza jest stylizacja numer trzy. Co prawda spodnie nie za bardzo przypadły mi do gustu, ale reszta jak najbardziej tak.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anita ? :o
    Nie wiedziałam, że piszesz na tym blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor,bardzo mi się podoba.Ale stylizacje w tej kolorystyce jeszcze bardziej ;) Najlepsza trzecia-rzeczywiście świetna,''z pazurem'',jak już ktoś napisał.Bardzo ładna,jedna z najlepszych stylizacji, które nam zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!