Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyjątkowa Impreza Blogowa - Dziś 18:00 !

Hej, z tej strony Karolina (AnnDoll88), zapraszam was dzisiaj na Imprezę Bloga Queens Of Fashion, którą mam zaszczyt zorganizować i poprowadzić. Zaplanowałam już quiz na temat bloga oraz imprezowe zabawy. Tematem imprezy będzie biel (z powodu wciąż padającego u mnie za oknem śniegu) - Ubierzcie więc swoje Medoll  używając bieli. Wybiorę najładniejszy strój - ale dopiero po imprezie zdradzę kto został królową balu!



Oprócz prezentów gwarantuję udaną zabawę i fajne rozmowy, a może nawiązanie nowych znajomości i przyjaźni? Zapraszam! 
Start Imprezy: godz. 18:00
Prowadząca: AnnDoll88

25 komentarzy:

  1. Postaram się być ! Na takiej imprezie to grzech nie być !

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wpadne, u mnie też śnieg za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę, mimo, że mnie nie kojarzycie czytam waszego bloga!!! Idę!

    OdpowiedzUsuń
  4. postaram sie byc, ale nie obiecuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę, o ile nie zapomnę :D Mam już przygotowaną stylkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się być, akurat moja dollka jest ubrana w biały blezer i szpilki, więc może być :D
    Ślicznie wygląda ten post, te kolory ach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zdążę to będę! Jeszcze nigdy mi się to nie udało niestety :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że uda mi się wpaść :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Postaram się być, aczkolwiek nie mam pewności czy zdążę wykombinować jakąś stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że jest limit bo większość osób nie wejdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mi się uda to wpadnę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no i nie ma miejsca ja to mam pecha

    OdpowiedzUsuń
  13. już sie skończyłaaa :<

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  14. Buu, ja to nigdy nie wiem o innych imprezach niż moje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiedź supcio. Tylko szkoda że zapomniałam przyjść! :'(
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!