Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Love-aranżacja wnętrza, kolaż



19 komentarzy:

  1. Aranzacja bardzo delikatna, troche podchodzaca pod temat slubny. Swietna!
    peulimadonna

    OdpowiedzUsuń
  2. Aranżacja bardzo mi się podoba. Jest taka lekka i delikatna. Bardzo podobają mi się kolory. Ten kotek jest taki słodki : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziewczęca:3 Taka jak lubię! Zakochałam się w kotku

    OdpowiedzUsuń
  4. Aranżacja jest bardzo ładna, i taka słodziutka :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Lekko i słodko, naprawdę cię podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatnie i "słodziutko", ale na moje oko za mało tu różu. Rozumiem że nie chciałaś przesądzić z tym kolorem. Mimo to w kolażu przydałoby się parę mocniejszych akcentów.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Tak pastelowo i bardzo podoba mi się ten fotel!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się obrazek w tle- fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak uroczo :)) I jeszcze ten kotek :>
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa aranżacja. Kotek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza aranżacja, lubię takie delikatne i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze podłoga jest z podstawy wnętrza, o wiele ładniej prezentowały by się te piękne dekoracje z jasną podłogą z desek (np. okrągły owal). Zrobiłas fajny obrazek z flamingiem i świetnie prezentuje się fotel z dodatkami. Poduszka chyba od Karoliny?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!