Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja ManiakPupili
Hej! Wczoraj przypadkowo nałożyłam na siebie te naszyjniki i zainspirowało mnie to do stworzenia tej stylizacji. Naszyjniki świetnie pasują do tego blazera.Wyszedł mi luźny zestaw idealny na miasto lub na zakupy :) No może nie na 3-godzinne zakupy z wysokimi platformami xd


Kapelusz- Bonjour Bizou
Okulary- Beastly
Blazer- Killah
Naszyjniki- Fallen Angel+It Girls
Dżinsy- nelly.com
Torebka- Chanel
Bluzka- Rio
Buty- Fallen Angel



9 komentarzy:

  1. Ładnie :) Okulary mogłyby być w ręce, ponieważ trochę się zlewają, ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) Cudne naszyjniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, wszystko jest fajnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko poprawnie. podoba mi się użycie torebki.

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Wszystkie elementy idealnie ze sobą współgrają, nic dodać, nic ująć :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, bardzo podoba mi się marynarka
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. supcio stylka. Czekamy na więcej! ;)

    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!