Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Black jacket
Witajcie.
Przychodzi taki czas ,że człowiekowi się nic nie chce, opuszcza go twórcza wena,
 tworzy się w myślach dziura i nic nie przychodzi do głowy.
Tak było ze mną tym razem, nie mam pojęcia, ale to chyba wina ujemnych temperatur i pory roku.
Zastanawiałam się co wam tym razem zaproponować?
Pomyślałam ,że czarna skórzana kurtka będzie dobrym pomysłem.
Oto moje propozycje:
nr1 Kurtka - VALENTINO Tribute          nr2  Kurtka - nelly.com



nr 3 Kurtka- Evi Panda        nr 4  Kurtka - VOILE
nr5   Kurtka - Evil Panda                   nr6  Kurtka - LE 

Napiszcie co myślicie o skórzanych kurtkach i czy wasze lalki mają je w swoich szafach .

Pozdrawiam ciepło, a Tym co mają właśnie ferie życzę fantastycznego odpoczynku.
emu.musia

15 komentarzy:

  1. Ślicznie, zazdroszczę spódnicy (sukienki?) z pierwszego manekina ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam weny, ale stworzę 6 stylizacji xd
    Pierwsza stylizacja mi się nie podoba. Moim zdaniem rzeczy do siebie nie pasują i gryzą się : /
    Druga już lepiej. Zmieniłabym tylko chustę, ale to raczej kto co woli : P
    Trzecia jest wspaniała. Kolory idealnie ze sobą grają i wszystko ładnie ze sobą gra.
    Czwarta podobnie jak wyżej. Też się w niej zakochałam.
    W piątej usunęłabym czapkę i było by świetnie.
    Szósta najlepsza *.* Nic dodać, nic ująć.
    Podsumowując podziwiam styl, którego ja nie mam.
    Mam kurtkę nr 1 i 5, mam jeszcze jakieś inne w szafie, których tu nie ma. Nie jest ich za dużo, bo na stardoll jestem od pół roku (tzn. obecna konto)
    Pozdrawiam, AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się 2 ostatnie, posiadam kilka takich kurteczek w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje, bardzo mi się podobają ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się 2, i 2 ostatnie. Posdiadam nr.1, reszta jakoś w oczy mi nie wpadła.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak właśnie widać jak opuszcza cię twórcza wena :3
    Piękne stylizacje z użyciem czarnych skórzanych kurtek.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się tylko dwie ostatnie stylizacje. Właśnie widać że cię wena opuściła ;) Ale nie szkodzi, następnym razem będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje, zazdroszczę kolekcji kurtek
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się druga i przedostatnia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwie ostatnie stylizacje podobają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi równiez ostatnie podobają się najbardziej. Szczególnie ta po lewej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem nawet czy mam taką kurtkę, ferie się już kończą i znowu szkoła ;c. Nie podobają mi się tylko pierwsze 2 stylki, reszta jest ok

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!