Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na czarną kurtkę.
Witam Was z powrotem. Dzisiaj przedstawię Wam kurteczkę z najnowszej dostawy, według mnie jest to świetna rzecz. Nie wiem dlaczego, ale ostatnio mam napad robienia czarno-białych stylizacji. A tak z innej beczki, co planujecie czy już robicie w ferie?

Stylizacja I                                                         Stylizacja II                                                     Stylizacja III
Bluzka-Bonjour Bizou(sb)                                 Bluzka-Basic                                     Okulary-Special Ofert
Kurtka-Evil Panda                                            Pasek-It Girls                                                 Bluzka-Basic 
Spodnie-Basic                                               Kurtka-Evil Panda                                  Spódnica-Basic(sb) 
Zawieszka-No name                                      Spodnie-Hot Buys(sb)                                     Pasek-It Girls
ButyI-Nelly.com                                             Buty I-Callie`s Picks                               Buty-Velvet Orchid  Buty II-Fallen Angel                                      Buty II-Fallen Angel                                   Kurtka-Evil Panda
                      
Podoba Wam się?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!
            

13 komentarzy:

  1. Stylizacje są śliczne! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Druga jest zbyt czarna.
    W ferie zostaje w domu i ucze się do egzaminów :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizajce są świetne. Najbardziej podoba mi się druga. ;)
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły.Ostatnia stylizacja najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ostatnio taki napad! Ale staram się powstrzymywać. Nie podoba mi się dodanie kurtki do 3 stylizacji, ale to kwestia gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje;)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stylizacje. Najbardziej podoba mi się druga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje, najbardziej chyba podoba mi się druga. Kurteczka faktycznie godna zakupu.
    Mam już ferie, siedzę sobie w domu. Planuję pójść w piątek do koleżanki na noc i może jeszcze się z nią gdzieś wybrać, spotkać z siostrą i babcią i iść od lekarzy. Szału nie ma XD

    OdpowiedzUsuń
  9. W ferie rysuje, planuje isc na basen i przeczytac lekture. Fajne stylizacje, a sama kurteczka jest super dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka jest rewelacyjna na pewno ja sobie kupię, tutaj najfajniej wygląda w środkowej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje mnie nie zachwyciły, są okej, ale nie mają 'tego czegoś'. Razi mnie noga drugiej doll, aż mnie stopa boli.
    Co do ferii to treningi, spotkania z przyjaciółmi, wyjazdy jednodniowe + zabrałam się za książkę.
    Zapomniałabym dodać, ładna twarz doll. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Syylizacja piękna!! Ta pierwsza *_*
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!