Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not
Ocena stylizacji AramintaMona
ManiakPupili:  Bardzo podoba mi się twarz i makijaż pasujący do stroju. Fryzura również pasuje. Stylizacja mi się bardzo podoba, lecz osobiście dałabym czarną kopertówkę. HOT

Alesha49: Stylizacja prosta i dziewczęca. Kolorystycznie wszystko jest fajnie dobrane, co tworzy razem spójną całość. Patrząc na nią nie mam wrażenia, że jest nudna a wręcz przeciwnie. Dodałabym do tego jeszcze jakąś bransoletkę, ale i tak stylizacja zdecydowanie na  HOT.

hill88: Stylizacja jest dosyć ładna, nie widziałam jeszcze takiej, więc za to duży „+” . Jednakże nie jestem przekonana co do spódnicy. HOT.

Ocena stylizacji PaniSweetMuflon
 

ManiakPupiliNa pierwszy rzut oka rzucają mi się strasznie w oczy frędzle i dałabym spodnie bez nich. Nie bardzo podobają mi się okulary i krzyż w tej stylizacji. Trampki trochę nie pasują do kurtki. Kokarda też zaburza wszystko. Jest tu trochę za dużo wszystkiego. NOT/HOT, bo pomysł ciekawy, wykonanie mniej.
Alesha49Stylizacja niby poprawna, ale coś mi w niej nie pasuje. Do tego klimatu nie widzę tej dużej torby i trampek za kostkę. Zamieniłabym je na jakieś kobiece dodatki, żeby dodać aromatu temu zestawowi. Ogólnie sądzę, że zasługuje na takie pół na pół, czyli HOT/NOT

hill88Stylizacja jest za ciężka, za dużo tu ćwieków. Usunęłabym znoszone okulary, wymieniła torbę i buty. Poza tym wyleciałby naszyjnik HOT/NOT, z naciskiem na NOT.

Ocena stylizacji ElizabethMoonth
ManiakPupiliJest pusto w tej stylizacji. Torebka i skórzana kurtka ładnie ze sobą współpracują. Do tych spodni bardziej by pasowały czółenka. Dodałabym parę złotych naszyjników i innych dodatków. NOT/HOT

Alesha49: Widać tu tylko i wyłącznie prostotę. Bez owijania w bawełnę, według mnie jest tu po prostu nudno. Tysiące innych stardollowiczek nosi coś podobnego, widzę to praktycznie na każdym kroku. Niby kolorystycznie wszystko jest okey, tak samo z dodatkami, ale do mnie to nie przemawia. Niestety daję NOT

hill88Stylizacja jest bardzo prosta, ale to jest jej atutem. Spodnie ciekawie się prezentują. Brakuje mi tu tylko naszyjnika i może kapelusza. HOT/NOT, z przeważaniem na HOT.

Ocena stylizacji Maja6229
ManiakPupili: Pierwsze skojarzenie- bal sylwestrowy :D Trochę mnie denerwuje pomarańczowa skóra plastika. Kopertówkę dałabym niżej. Pasek trochę mi nie pasuje. Dałabym cienki. HOT z małym minusem za odcień skóry.

Alesha49: Mam mieszane uczucie, co do tej stylizacji. Wszystko jest poprawnie podoba mi się to, że tą maxi spódnicę połączyłaś z resztą, w jedną luźną ale elegancką i klasyczną stylizację. Stwierdziłam, że dam ci HOT.

hill88: Stylizacja naprawdę ładnie się prezentuje. Wszystko ze sobą współgra i tworzy spójną całość. Jedynym zastrzeżeniem jest kolor skóry. Mimo to daję HOT.

11 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja i ostatnia hot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie hot/not :/ Jakoś dzisiaj nic mi sie nie podoba, ten depresyjny poniedziałek xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for posting this! maybe we could follow each other on Bloglovin and/or GFC, Facebook?

    Please leave me a comment on my blog and follow by blog!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also like my Facebook page.

    https://www.facebook.com/Kstylick

    I will follow you back! :)

    Korean Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje. Na pewno zagłosuję!

    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja. Przedostatnia też wydaje mi się w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkim dałam Hot, owszem każda jest inna i niektóre mają drobne niedociągnięcia, ale generalnie podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej stylizacji chodziło głównie o ciężkość i osobiście troche ją robiłam nie wiem czemu ostatnio wszystko musi być kobiece, ja pierwszy raz robiłam ciężką stylizacje chyba aż tak mi źle nie poszło XD

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!