Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspiracja z Otoczenia
Jak Wam się podoba?

14 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba. Moim zdaniem lepiej inspirować się (tylko inspirować) i stworzyć fajny outfit niż starać się urealnić bo nie oszukujmy się, czasem wyjdzie to beznadziejnie. Takie moje zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje posty polegają na tym, abym dokładnie odwzorowała stylizację którą wybrałam.

      Usuń
  2. Był już post z identyczną inspiracją i stylizacją
    http://queens-of-fashion.blogspot.com/2014/01/inspiracja-z-otoczenia.html
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten post już był :o
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie był... a stylizacja średnia

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyszło! co to za bluzka( z jakiego sklepu) jest na lalce?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten post ju na 100% był O>O
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu wiedzialam ze byl. Zbyt uboga i tyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, jest bardzo podobna
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. To już chyba było :O Ale mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!