Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inne spojrzenie na modę #1 Początki zawsze są najgorsze.



Witajcie kochani !
Może należą wam się jakieś wyjaśnienia, no bo przecież ja zajmuję się czymś innym.
Z missmarikszą ustaliłam, że z własnej inicjatywy w każdy piątek będę dodawała stylizacje.
Ogólnie będę dodawała 1 stylizację i będę prezentować je w różnych formach.
Dziś wyjątkowo dodam 3 zestawy, bez żadnej obróbki graficznej (nie wliczając wyprostowanych nóg).
Może i nie mam jakiegoś super wykonanego stylu, a moje stylizacje nie są najwyższych lotów, to zawsze staram się przez nie wyrażać siebie.
Wiem, że 2 i 3 stylizacja była już na innych blogach na których piszę, ale pomyślałam że warto byłoby je wam pokazać, także mam nadzieję że się na mnie nie gniewacie.
Od następnego posta, stylkę będę tylko na tego bloga.

+++


Zestaw 1 : Narzutka - Riviera | Ramoneska - Velvet Orchid | Buty - Bonjour Bizou | Spodnie - Basic | Torebka - Basic | Podkoszulek  - Basic
Zestaw 2 : Podkoszulek - Basic | Spódnica - PPQ | Torebka - Callie's Picks | Pasek - Callie's Picks | Naszyjnik - Voile | Buty - Millionaire Fashion
Zestaw 3 : Sweter - Basic | Kurtka - Mr. | Spodnie - Denim & Supply Ralph Lauren | Torebka - Chanel Tribute | Lity - Callie's Picks

 Stwierdziłam, że tutaj nie będę dodawała każdej z kolejna opisu.

Co sądzicie o moich stylizacjach ?
Która najbardziej przypadła wam do gustu ?
Chcecie ode mnie kolejne stylizacje ?

Pozdrawiam
Alesha49




9 komentarzy:

  1. Ładne stylizacje, najbardziej podoba mi się pierwsza. W drugiej mi czegoś brakuje, ale jest poprawnie. Trzecia niby też okej, ale za nic nie polubię tej kurtki :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza mnie urzekła, druga niczego sobie zaś trzecia, nie mój typ. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylki, dopracowane pod każdym wzgledem. Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe stylizacje, czekam na kolejne posty
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje fajne, najbardziej podoba mi się pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje! Pierwsza zdecydowanie najlepsza. Czekam na więcej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stylizacje, ale Twoja twarz wygląda jak u boksera- usta za wysoko i te kolczyki w nosie... wygląda to mało przyjaźnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z komentarzem powyżej. Twarz doll wygląda jakby miała zamiar wszystkich pozabijać. Stylizacje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!