Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja ManiakPupili
Cześć! Początkowa wersja tego stroju była na imprezę blogową, lecz "zaspałam" no i udostępniam wam inną wersję tutaj. Przerobiłam nieco graficznie strój dodając kopertówkę tak, jakby doll ją trzymała w inny sposób :D Pod normalną spódniczkę dałam bluzkę, żeby spódnica byłą dłuższa. Mam jeszcze obawy co do okularów lub naszyjnika. No i ostatnio pokochałam ten fryz!  Tak się prezentuje stylizacja:

Kapelusz Bratz+Bonjour Bizou
Okulary Callie's Picks
Blezer nelly.com
Spódnica It Girls+bluzka Basics
Koronkowy top Voile
Stanik Basics
Rajstopy Basics
Buty Fallen Angel

16 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja, ja może pomyślałabym o zmianie blezera. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i widzę, że chyba chciałaś przyjśc! Może uda ci się za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką podobną stylizacje widziałem wiele razy na innych blogach + nie lubię takich butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie widziałam :D No i nie każdy musi lubić to samo.

      Usuń
  4. Świetna! Chyba twoja najlepsza! Naszyjnik super, ale nie dodałaś go w opisie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ładna ;) Jednak nie zakładałabym okularów ;/

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ja CHCIEĆ TEN BLEZER!!! :D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się stylizacja, ale spódnica jest trochę za wysoko
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, eleganczkaa :3

    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się :) Ładna stylizacja, chociaż nie przepadam za tym blezerem to tutaj wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!