Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach

Cześć wszystkim! Ja już cieszę się feriami. A Wy? Z drugiej strony
nie lubię mieć ich tak wcześnie. Wracając... minął cały tydzień
i czas zaprezentować kolejne stylizacje.


Stylizacja 1.
lekka i jednocześnie elegancka stylizacja. Złotych
elementów użyłam bardzo mało, ale wydaje mi się,
że dodają tutaj tego czegoś...
bluzka - PPQ | spodnie - B.Bizou | torebka - B.Bizou
bransoletka - Hot hot buys | buty - Special offer


Stylizacja 2.
utrzymana w podobnej kolorystyce. Wszystko skupia
się na kolorze niebieskim, który jest podkreślony czernią.
Myślę, że balerinki były strzałem w dziesiątkę - powodują,
że stylizacja nie jest przepełniona. Ogólnie elegancko,
ale nie za sztywno.
marynarka - Archive | spodnie - LE | bluzka - Basics
bransoletka - Hot hot buys | torebka - Saint Laurent
buty - Basics | kokarda - biżuteria (brak nazwy)
kokarda - meble (brak nazwy)


Czekam na Wasze opinie i życzę wszystkim miłego weekendu.



16 komentarzy:

  1. Cudnie, pierwsza najlepsza ! Ja ferie mam od 3 lutego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ferie mam za dopiero za miesiąc, wiec zazdroszczę.
    Stylizacje ładne, 1 lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna 1 stylizacja! Ja zaczynam ferie dopiero 17 lutego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja 1 jest cudna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniejsza druga stylizacja! :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. OBIE CUDNE I PERFEKCYJNE.

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje :) Ja właśnie też teraz mam ferie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bardziej mi się podoba :)
    Ja zaczynam ferie 15 lutego :D

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje, ja już mam ferie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Pierwsza chyba jednak odrobinę lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje, szczególnie pierwsza. Ferie mam niedługo, jakoś na początku lutego :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwie piękne , już Ci chyba mówiłam , że te spodnie z LE są genialne chciałabym je choć raz mieć na sobie , zqzdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  13. druga bardziej mi się podoba . W pierwszej rażą mnie te krzywe nogi w spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga jest śliczna, zazdroszczę spodni.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. spodnie Le wyglądają extra. Obie stylizacje bardzo mi się podobają !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylki piękne, choć chyba 1 urzekła mnie bardziej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!