Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wasza opinia się liczy!
EDIT:
1. Osoba, która się zgłasza wie jak wygląda moja doll więc wiedziałaby czego się spodziewać, jakiego wyglądu twarzy oczekiwać, jakiego "kanonu" urody itd.
2. Metamorfoza uwzględniałaby TYLKO wygląd - nie stylizację.
3. Osoba, która by się zgodziła przeszłaby ze mną dłuuugie konsultacje na temat upodobań, np. co do karnacji doll, preferowanego kształtu twarzy itp.
4. WAŻNE! Całe zakupy zostałyby SFINANSOWANE więc taka osoba nie straciłaby ani 1 SD.
5. Nie każdy będzie mógł wziąć udział. Nie wybiorę osoby, która ma fajnie zrobioną dollkę. Chciałabym raczej udzielić rad komuś, kto nie bardzo się w tym wszystkim odnajduje. Na pewno wydzieliłabym jakieś ograniczenie co do posiadanego poziomu, żeby dać szanse właśnie takim osobom.


Najważniejsza dla mnie kwestia jest taka, aby doll po takiej metamorfozie nie została na drugi dzień zmieniona na taką jaką była, bo "nie podoba mi się" (mi=właścicielce zmienianej doll).


36 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł. Ale z tym zakupem troszkę gorszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, zgodziłabym się na to dobrej osobie takiej jak ty. Tylko mam pytanie ile stardollarów byś wtedy potrzebowała, żeby było na koncie?
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem co o tym myśleć. Darzę was zaufanie, ale jednak podanie komuś hasła to poważna sprawa. Jednak myślę, że bym się zgłosiła. Może nie pierwsza w kolejce, ale tak. Metamorfoza ok. Jednak każdy zakup powinien być konsultowany z właścicielem, co wymagałoby poświęcenia ilości czasu. Podsumowując pomysł fajny i z chęcią wzięłabym w nim udział.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że z moim stardollowym budżetem trochę kiepsko :/ Ale pomysł nie taki zły :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł jest genialny, bez problemu podałabym hasło, ale... ilość moich sd pozostawia dużo do życzenia.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak można na poważnym blogu prosić o podanie hasła, przecież wiadomo ,że jest to na SD zabronione.
    Pomysł poradnika i metamorfozy jest fajny ,ale nie powinien wiązać się z podaniem hasła. Myślę ,że można to inaczej zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł średni. Osobiście boje sie podawać hasło. Z zakupem wg mnie też nie jest to najlepszy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł jest bardzo fajny. Myślę, że zakupy wchodziłyby w grę jeśli ta osoba wyrazi na zakup czegoś. Nic nie powinnaś kupować bez zgody właściciela. :)
    ojtyja

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie jestem przychylna. Ja osobiście nie skorzystałabym.

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy ma inny gust. balabym sie ze 'popsujesz' mi medoll - nie bedzie mi sie podobala, a pozniej nie bede mogla dlugo zrobic jej po swojemu. a po 2 nie znam cię i hasła bym nie podała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem tego zdania. Dochodzą do tego jeszcze wydatki na rzeczy, które nie koniecznie chcemy i później nam się przydadzą ;)

      Usuń
  13. Hmmm... Podanie hasła wiąże się z jego zmianą po metamorfozie. Ale biorąc pod uwagę, że jesteście dużym blogiem, mogłabym zaufać, bo wiem, że osoba kradnąca konto prawdopodobnie zostałaby stąd wyrzucona.
    Jestem na TAK

    ~Uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł fajny, ale sama bym się nie zgłosiła. Nie podoba mi się kupowanie kosmetyków itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to fajnie byłoby zobaczyć jedną z doll po takiej ogromnej metamorfozie, ale ja bałbym się podać hasła. Możesz mi się wydawać fajna, miła, godna zaufania, ale nawet stardoll ostrzega - NIGDY nie podawaj swojego hasła obcym osobom. Poza tym mamy inny gust i robię doll według własnego poczucia smaku (możliwe, że sporej ilości osób się ona nie podoba, ale najważniejsze jest to, abym ja się z tym dobrze czuła), dlatego bałabym się, że kupisz kosmetyki/ubrania, które nie spodobają mi się. Co innego przebieranie ubrań z szafy, robienie make-upu,a co innego kupowanie nowych. Dlatego według mnie pomysł okey, ale ja się na pewno nie zgłoszę.

    iga777

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem przeciwna, hasło okej i tak większosc moich znajomych zna moje podstawowe, a inne mam żadko kiedy. Mi chodzi o to, że taka zmiana doll niekoniecznie może mi sie podobać, jak dla mnie jest ładna i narazie niczego nie chce zmieniać. Podoba mi się mój ciemny makijaż, moja jaśniuteńka karnacja i kształt ust.

    OdpowiedzUsuń
  18. Musicie wiedzieć, że zanim Paulina-Coldi opublikowała ten post przeszła ze mną długą rozmowę. I tak jak widzę po Waszych komentarzach moja opinia na powyższy temat potwierdza się.
    Po 1 - wiadomo, że ktoś musiałby zaufać ale i Paulina musiałaby zaufać również danej osobie, aby nie oskarżyła jej póżniej o niecne czyny (w przypadku wywiązania się z umowy o metkę doll). To nie jest takie proste
    Po 2 - ja sama kiedyś myślałam nad tym aby wykonywać metamorfozy wnętrz (z hasłem), wiem jednak, że też mogłabym ryzykować sama, aby nie być póżniej przez jakąś osobę nieuczciwie posądzona o kradzież pikselowych ciuchów itp.
    Mi osobiście nie jest do niczego potrzebne czyjeś konto i rzeczy na nim.
    Mimo, iż każdy z nas czasem ubolewa nad wyglądem swojej doll ma swój gust, może nie taki, że każdy będzie wzdychał 'och i ach', ale robi ją po swojemu. I to jej ma się podobać najbardziej.
    Debatujcie dalej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłam mnóstwo metamorfoz wnetrz z hasłem zawsze bezproblemowo; pokój który sie nie podoba można zmienic, zamknąć, rzucić wszystko do schowka . A ze zmienianiem medoll troche więcej jest roboty. pamietam jak mi kiedys kamil badgerl zmienil twarz mojej doll myslalam ze go ukatrupie ;p nie mogłam ustawić później dobrej wysokości nosa, oczu, ust

      Usuń
    2. Chciałabym dodać jeszcze coś wdg mnie ważnego. Nie chcę podważać uczciwości Pauliny czy coś podobnego, ale jeśli jakaś osoba oskarży ją (niekoniecznie oskarżenie musi być prawdziwe) o kradzież konta/ubrania/etc, cały blog na tym straci. Mimo że cała sprawa może być wymyślona, trudno udowodnić jak naprawdę było.

      iga777

      Usuń
    3. Iga, własnie o tym pisałam w komentarzu.

      Usuń
    4. Tak, ale mówiłaś o sobie (że miałaś takie plany etc), a mi chodzi o to, że według mnie cały blog na takiej akcji tylko straci :<

      Usuń
  19. Jest to bardzo dobry temat na dyskusję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł mi się podoba, ale niektórzy są zadowoleni ze swoich doll, a po metamorfozie może im się nie podobać :/ Co też z tym jeżeli ktoś nie ma sm czy sd na zakup kosmetyków i innych?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, jednak ja raczej bym nie skorzystała bo podoba mi się moja doll taka jaka jest i nie widzę potrzeby zmieniania jej. Jednak robiąc metamorfozę proponowałabym przyjrzeć się dobrze jak doll jest "zrobiona" żebyś potem w razie problemów mogła zmienić jej wygląd na taki jaki był poprzednio. Kupowanie kosmetyków, fryzur uważam za niezbyt dobry pomysł bo po 1. nie każdemu może się podobać niebieska farba do włosów (taki se przykład), a po 2. to nie wszyscy mają na koncie jakieś sd, a niektórzy może trzymają na jakieś kolekcje i pewnie nie byliby zachwyceni jakbyś za to kupiła pełno rzeczy, których nie wiadomo czy wogóle użyją. Oczywiście w grę wchodzi także zaufanie. Kiedyś kaccunia robiła takie metamorfozy z hasłem i nie słyszałam żeby były jakieś oskarżenia, że coś ukradła, ale nigdy nie wiadomo jaki klient może Ci się trafić. Niektórzy tylko czekają na to, aby komuś zniszczyć życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł nie jest zły, ale moja doll podoba mi się taka jaka jest, a hasła i loginu bałabym się podać.

    ANETKA1004

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm, mam mieszane uczucia. Fajny pomysł, ale ja na raczej bym się nie zgodziła. Mam obawy do podawania KOMUKOLWIEK hasła, nawet największej przyjaciółce. Chociaż może bym się przełamała. Jednak ja nie mam funduszy na nowe kosmetyki i ubrania, a tych co mam jest mało. Nawet gdybym miała kasę to nie wiadomo czy byś nie kupiła czegoś co niekoniecznie by mi się podobało. No a tak w ogóle to mi tam podoba się moja doll, i nawet jeśli miałaby być brzydka i się komuś nie podobać to przynajmniej wiem że to moja robota. Jakoś tak mam że do wszystkiego wolę dochodzić sama.
    Ale sama chętnie obejrzałabym takie metamorfozy innych dollek ;) Bo widzę że masz talent do tworzenia makijaży a twoja wygląda doll wygląda świetnie.
    Pewnie moja wypowiedź to groch z kapustą XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwazam ze to zly pomysl ,poniewaz wyszloby ze osoba ktora robilaby ta metamorfoze wydala by niezle pieniądze a ta osoba tylko by stracila fortune i bylaby niezadowolona z efektu. Mysle ze to nie jest dobra konwencja

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysł fajny, może kiedyś się zdecyduję, jednak nie jestem pewna bo podanie hasła to ogromne ryzyko. Bardzo fajny pomysł z fundowaniem kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja uważam, że to dobry pomysł i chętnie bym skorzystała :3 Zmieniam moją doll średnio raz dziennie bo nadal szukam tego 'stylu', który by mi się spodobał i zostawiłabym go na dłużej.

    konora10

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie skorzystałabym z twojej pomocy ;)

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  28. Chociaż nie lubię swojej doll i chciałbym metamorfozę, to troszeczkę obawiam się, że efekt końcowy mógłby mi się nie spodobać :/

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  29. Mimo że ufundowanie kosmetyków to fajny pomysł dla początkujących osób, ja zostaję przy swoim zdaniu - podanie hasła wiąże się z odpowiedzialnością CAŁEGO bloga.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!