Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu!
Hej, na chwilę włączyli mi internet i światło więc nie będzie długich opisów by nie marnować czasu. Zwycięskie prace są przepiękne. Gratuluję!

1 miejsce, 40 stardollarów i drobiazgi z gift shopu zdobywa ...kotek717!


Wyróżnienie i 20 stardollarów zdobywa ... botakchce!


 Po stardollary zgłoście się do missmariksza. Ja prześlę za 1 miejsce drobiazgi z gift shopu.
 Zasłużona wygrana?
Jaki chcecie następny temat konkursu?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!

23 komentarze:

  1. Kotek zrobił świetny makijaż. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba strasznie mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!Oba makijaże są świetne

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Makijaże świetne. Zdecydowanie zasłużone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna makijaże ! :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Zakochałam się w makijażu wygranej !

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałem o tym konkursie :c
    Gratuluję makijaże są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem trochę zawiedziona, bo uważam że mój był równie kretywny, dopracowany, a połączyłam ze sobą więcej kolorów niż 2 , męczyłam się nad nim również sporo. być może osoby takie jak ja, nie wwypremiowne, o ktorych nikt nie słyszał, mają mniejsze szansę, albo po prostu się nie znam, ale wnikać już nie będę, pretensje moge mieć tylko do siebie. po prostu moje prace mimo wielogodzinnych staarań ostatnimy czasy są za KAŻDYM razem niezauważane i odrzucane, a mówię tu o kilkunastu konkursach ;p mimo wszystko gratulacje zwycięzcom! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o Tobie słyszałam, pamiętam i znam! :)

      Usuń
    2. Możesz mi uwierzyć lub nie, ale ty byłaś tą trzecią nad którą rozważałam wygrane. :)

      Usuń
    3. Dziewczyny! Nad wybraniem czołowych miejsc zwykle jest problem, czy to tu czy na innym blogu. W dodatku jeśli tych prac bardzo dobrych jest sporo. Świat nie konczy się na tym konkursie i z pewnościa ktoś kto teraz nie wygrał wygra być może jeszcze nie jeden raz. Więcej optymizmu!

      Usuń
    4. Może i się nie kończy, ale miło coś wygrać. Albo chociaż zostać wyróżnionym - bez nagród, wystarczy sam nick, aby poprawić komuś humor. Moglibyście coś takiego wprowadzić, serio - na końcu posta coś w stylu; "Osoby, których prace zasługują na pochwałę". Poza tym też wiązałam spore nadzieje z tym konkursem - i rozumiem, że wygrała MissKotek171, ale nie rozumiem wyróżnienia. Jest przepiękny, ale niezbyt karnawałowy - nie nawiązuje do żadnej z podanych inspiracji. (Bez urazy oczywiście.)

      Usuń
  10. Piękne makijaże - normalnie zazdroszczę talentu dziewczynom i jednocześnie gratuluję:)
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie gratulacje! :) Beata ma jednak trochę racji

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podobają, ale nie rozumiem co za problem. Duża konkurencja = mniejsze szanse, prawda? *sarkastyczna minka* :--)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaże - pierwszy galaxy, drugi wiśniowy. Oba zasłużyły, są takie piękne!

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, przepiękne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Piękne prace
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!