Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ramię w ramię #2
Witajcie! Dziś drugi post z serii "Ramię w ramię". Cieszę się, że są chętni. Bądźcie wyrozumiali - nie mogę zrobić posta z każdym z Was, mimo że bym chciała. Możecie spodziewać się, że kiedyś zrobię "grupówkę". Ale wtedy będziecie musieli przygotować sami stylizacje na podany temat, ułatwi mi to pracę - na pewno będzie to konkurs (z nagrodami także).
Dzisiejszy post z udziałem wylosowanej dollki - AramintaMona . Stylizację stworzyłam ja, chciałam zrobić coś innego, ale niestety ograniczyła mnie ilość dostępnych ciuchów i dodatków.
Obie stylki utrzymane są w letnim klimacie, aby do siebie pasowały. Oto efekt:


Jak Wam się podoba?
Oczekujecie kolejnych postów z tej serii?

Mam nadzieję, że AramintaMona jest zadowolona :)


<Kolejne zgłoszenia już niebawem!>

__________
Buziaczki,
Coldi.


16 komentarzy:

  1. Jak ślicznie ! Tak letnio, delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, pięknie to wygląda.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne stylizacje!
    Glusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulino genialnie to wygląda graficznie, świetne stylki. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie w dodatku świetna obróbka i tło.

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje i świetnie zrobiona grafika!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda *.* Cudne stylki i świetna grafika <3

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Super to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje. Grafika świetnie dopasowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko! Stylizacje naprawdę są przepiękne :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie :) Piękne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci bardzo, wspaniale to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło :) Tło również pasuje. Naprawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń

  14. Stylizacje bardzo mi się podobają, są takie lekkie, kojarzą mi się z latem. Tło jak najbardziej pasuje. ;)
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!