Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu



Magdusia500 / Poland
Bluzka - Antidote, Miss Sixty, It Girls, Yves Saint Laurent Tribute, Bonjour Bizou | Spódnica - Limited Edition, No name | Pasek - Bonjour Bizou | Buty - Cheap Monday, Diesel, Limited Edition | Skarpetki - Anna Sui Tribute x2 | Naszyjnik - Archive | Czapka - Mr. | Aparat - Pix | Torba - Callie's Picks | Worek - Mr.

Szukając mojej stylizacji tego tygodnia, głównie kierowałam się czymś niekonwencjonalnym. Chciałam wam pokazać, coś odbiega od przyjętych schematów. Szperając na różnych blogach wreszcie trafiłam na Metamorphosis-sd, a tam zobaczyłam zestaw, który stworzyła Magdusia500. Gdy ją zobaczyłam, zaparło mi dech w piersiach. Zakochałam się w tym outficie, ponieważ jest inny niż reszta. Wyróżnia się doborem kolorów i dodatków które tworzą świetny kontrast.


Pozdrawiam, Alesha49


11 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja. Podziwiam Magdusię za oryginalny styl. Prawdę mówiąc nie powiedziałabym, ze te ciuszki sa ze starplazy, połączenie ich w jedną całość dało niesamowity efekt. Jeszcze raz: SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw.
    Glusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają inne stylizacje Magdusi, ten outfit jest dla mnie trochę przesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  4. taka sobie, za dużo się tu dzieje na pewno ten plecak tu nie pasuje

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  5. Supar stylizacja, taka inna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, chociaż jak dla mnie stylizacja jest przesadzona.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, ale Magdę stać na jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, ale za dużo tu wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc podziwiam Magdusię500, ale ta stylizacja wydaje się trochę przesadzona ;//

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie ale nie do końca mi się podoba. Jednak pomysł fajny.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!