Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
oceny apartamentów
Ocena wnętrza Ami.regga ( pokój główny)

Klaudialigenza: 1 część apartamentu jest średnia, zmieniłabym tapetę na szarą lub całą niebieską. Bo te paski są nierówne. 2 częśc apartamentu jest świetna. Ta kolorystyka bajka! Oceniam na 4/5

missmariksza: Faktycznie paski na tapecie sa nierówne i dlatego nie wygląda to zbyt dobrze.  Natomiast druga część wnętrza jest lepsza. Troche przeraża mnie czarna ściana, nie mówię aby ją zlikwidować, bo widziałam wnętrze w czerni, które mnie zachwyciło, lecz tutaj czegoś mi brakuje. W tej chwili 3,5/5

 Ocena wnętrza sombrero3322(pokój główny)
Klaudialigenza: Pokój jest przestrzenny. Bardzo podoba mi się kącik z oknem. Natomiast lamparcia ścianka powinna mieć jakieś oddziałki. 4/5

missmariksza:  Kącik z oknem oraz siedziska ze stoliczkiem tworzą wspaniałą całość, jednak cętkowana ściana trochę zaburza mi wystrój. Ściana naprzeciw wyglądałaby o niebo lepiej z listwami oddzielającymi. 3,5/5

 Ocena wnętrza joasia.girl( pokój główny)

Klaudialigenza: Bardzo, bardzo fajny! Super wygląda połączenie czerwieni ze srebrem i szarościami!  Przesunęłabym jedynie odrobinkę stolik/szafeczkę, bo nachodzi odrobinę na dywan. 5/5

missmariksza: Postawienie na szary i bordo to dobry pomysł. Widziałabym jednak trochę więcej tu koloru bordowego, jednak nie za dużo. Poprawienie drobnych elementów w aranżacji będzie dobrym pomysłem, aby wnętrze wyglądało jeszcze lepiej. 3,5/5

Ocena wnętrza ManiakPupili(górny lewy)

Klaudialigenza: Rewelacyjne kolory! Pokój jest żywy, widać, że coś się w nim dzieje. Dałabym jeszcze jakieś lampki i byłoby idealnie. 4,5/5

missmariksza: Połączenie szarości z pomaranczem dało dobry efekt. Nie każdy rzuca się na takie kolory, jednak to znakomite posunięcie. Powalczyłabym trochę z wielkością szarych foteli aby były równe. 4/5

9 komentarzy:

  1. Moje oceny:
    3,4,3,4.
    Co prawda mój talent do wnętrz jest marny i w ogóle nie dekoruje pokoi/uzupełniam wnętrz (będę musiała to zmienić) ale najbardziej urzekł mnie ostatni pokój. Szkoda że nie można dawać łamanych gwiazdek bo i w drugim i ostatnim przypadku, ocena by podskoczyła o pół. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pokoje mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. W większości zgadzam się z ocenami, a najbardziej podoba mi się ostatnie wnętrze
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wszystkie pokoje także sie podobają :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. w zasadzie zgadzam się z wszystkimi ocenami, pokoje są zrobione z pomysłem, chociaż może nie zawsze udana jest ich realizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pokoje :) Ja to w ogóle nie mam do tego talentu więc podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pokoje, chyba wsztkie oceniłabym na ok.4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaden mnie nie zachwycił aż na 5 gwiazdek

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokoje ładne, ale ostatni najlepszy!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!