Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kolaż 4# Zieleń Szmaragdu


16 komentarzy:

  1. Ej, ładnie. :)
    Zachęciłaś do zakupu golfu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ładnie! Piękny masz pasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw, bardzo podoba mi się żakiet
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Już gdy zobaczyłam kolaż wiedziałam że będzie to super wyglądało na dollce. I nie myliłam się. Świetnie, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) Zachęciłaś mnie do zakupu bluzki, już jest moja. Pracujesz w Gimp'ie czy PS'ie? Jeśli w Gimp'ie możesz podać bezpieczną stronę, gdzie mogę ściągnąć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolaż nie do końca mi się podoba, ale stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw, wszystko idealnie współgra :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam przekonana do tej kurteczki (ona ma jakieś cienie?), ale na doll wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspirujące.. :D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!