Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
carnival madness - hot couture
Korzystając z okazji że mamy karnawał i moja wodza fantazji umkneła spod kontroli,
pozwoliłam sobie na małe karnawałowe szaleństwo.


Czarno czerwona kreacja, stworzona z myslą o romantycznych kobietach.

Biała, typowo chłodna zimowa stylizacja dla kobiet zdecydowanych.


Czarno fioletowa dla tajemniczych, czarujących dam.

Ciekawi mnie czy któraś z tych propozycji wam się podoba ?
Czekam na wasze komentarze.
Życzę wam udanych karnawałowych imprez, pozdrawiam emu.musia

16 komentarzy:

  1. WOW ! Świetne stylizacje ! Urzekła mnie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja śliczna. Druga i trzecia, nie mój gust, ale uznanie się należy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje. Podobają mi się wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne, ale bardzo ciekawe, ja nie gustuję w takich sukniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje :) Pierwsza podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 3 stylizacja jest śliczna. Pięknie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza najbardziej mi się podoba ,kojarzy się ze starym Diorem

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tylko pierwsza :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie outfity ładne, ale najbardziej podoba mi się pierwszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne, dziwaczne stylki :D Bardzo oryginalne :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie świetne ale najbardziej podoba mi się pierwsza ;)
    Nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, a najbardziej podoba mi się druga, jest cudowna
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe stylizacje. Haute Couture <3

    uuus5girl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejkuuu, ależ to piękne! Jutro wybieram się właśnie na bal do samego rana i zainspirowałaś mnie swoimi kreacjami:)
    AramintaMona

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kreacje!! Pierwsza najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!