Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Hej, post dopiero teraz, bo od rana siedzę i rysuję, rysuję, rysuję. Znowu mnie wzieło na rysowanie w saiu, a teraz zaczęłam bardziej "animowo"(jak to się odmienia XD) cieniować. Ten program naprawdę mi się spodobał, ale na feriach muszę przeczytać lekturę, w końcu ruszyć z dalszym oglądaniem stains;gate i nauczyć się na poprawę tej dopuszczającej ze sprawdzianu z historii. Dobrze, że to dopiero 2 dzień. Teraz ustalam z koleżankami na facebooku kiedy pojedziemy do Rzeszowa na mały wypad. Ja oczywiście chcę dorwać trzeci tom Ao no exorcist (Taki smutek, nie mam drugiego!). Serio nie mam zbytnio pomysłów na pogaduszki, zawsze wymyślem je w chwili pisania postu.

Tym razem chciałabym abyśmy porozmawiali o muzyce. Bardzo chętnie przeczytam i popiszę z wami na ten temat! Może o gustach się nie dyskutuje, ale w odpowiedniej atmosferze i bez spięć to bardzo naprawdę fajnie wychodzi. Rozumiem, że jedni lubią ostrą muzykę, inni pop, a jeszcze inni lubią muzykę klasyczną. Przez różnice przecież drugi człowiek jest ciekawszy! Gdyby każdy był taki sam i lubiał wszystko to samo to nie byłoby ciekawych ludzi. Może akurat poznamy jakis ciekawy zaspół, albo przekonamy się do innego gatunku. Prosiłabym o zachowanie kultury i tego, że ktoś lubi cos innego. Pisanie "nienawidzę [np. tego zespołu]" nie jest miłe...

DLA NAJBARDZIEJ AKTYWNEJ OSOBY MISSMARIKSZA SPONSORUJE 25 SD!

Może ktoś muzykę tworzy? Gracie na czymś? A może macie zespół? Pochwalcie się! Wasz ulubiony zespół/gatunek/piosenka/cokolwiek zwiazanego z muzyką? 

Zwycięzcą 500 sm z ostatniej notki zostaje Taradielle! Gratulacje! Zgłoś się do Hill88.


98 komentarzy:

  1. Coś cienko idzie:D Dla najlepiej udzielającej się osoby daję ... 25 sd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, teraz będzie walka o 25SD :PP

      Usuń
    2. Ważne, że rozmowa miła :)

      Usuń
    3. Mój mózg jest dzisiaj przesiąknięty kolorami do obrazka Miari Kuriyamy (pamiętam całą paletę XD) i na śmierć zapomniałam też o wynikach z poprzedniego postu. Przepraszam .-----------------.

      Usuń
    4. Zaraz nie będzi komu nagród dawać XD Ja tu widzę tylko trzy zasługujące osoby

      Usuń
    5. Nie przejmuj się tymi nagrodami(: Rysowanie anime to twoja pasja?

      Usuń
    6. Tak, rysuje tylko to, dobra, czasem na plastyce nie XD

      Usuń
    7. To musisz mieć talent :) Pozazdrościć! Zawsze chciałam rysować, ale średnio mi to wychodzi

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. A możesz mi polecić jakieś nowe piosenki z tej płyty? Chciałabym się trochę doedukować, a nie wiem czego szukać :)

      Usuń
    10. Jestem w fazie: z kartki na komputer XD https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1601511_282805895203911_1796615635_n.jpg to zrobiłam dzisiaj, ucze sie tych takich cieni-em jak to nazwać XD cieni bardziej geometrycznych bez rozmazywania XD

      Usuń
    11. 63 komentarze to rekord! Ale super, zawsze było ~40

      Usuń
    12. Mój boże jakie to piękne :O

      Usuń
    13. Jak masz inne to podsyłaj, chętnie popatrzę :)

      Usuń
    14. Mam dużo, ale lece sie umyć. Ogólnie wewalam moje rysunki na fb xD To znalazłam nieskończone, ale juz mam skonczone xD Stare foto http://i42.tinypic.com/2e3bwco.jpg

      Usuń
    15. ten mi się podoba nawet bardziej, może to dlatego, że kocham koty xd

      Usuń
    16. Jak już jestem na fb i w mojej galerii... Ciel > https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1505348_272380006246500_143900554_n.jpg | Miku i pan ciasto, czo ten aparat tak rozmazuje > https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1486641_272379999579834_298555798_n.jpg | Taiga, jestem zawiedziona tym, że cieni tu nie widać ;--; > https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1538854_272380029579831_1100698831_n.jpg | Miku akwarelami, ten marker XD > https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1526287_272380046246496_1636771890_n.jpg I Znów miku akwarelami, wszystko się zlało XD > https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1476175_272380076246493_1302494953_n.jpg | Wspominałam, że rysuje miku na prezentacje o Miku na muzyke? > https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1544470_272380082913159_2123027450_n.jpg | Teraz widzę swoje błędy na pracach > https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/999914_272380099579824_1326826848_n.jpg | *kolejny raz miku*> https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1508201_272380156246485_1462161767_n.jpg | To chyba wszystkie ręcznie, widzę, że poprawiłam kreskę troche, bo jak spojrzeć na to czego nie chce mi sie fotografować i wstawić na fb... wygląda lepiej XD

      Usuń
    17. To teraz zaspamię pracami w saiu ;ww; Rikka, moje pierwsze bardziej animowe (jak to sie odmienia wtf) cienie, te rękawy> https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1507956_282803938537440_1897495560_n.jpg | Levi, co jak co to te miecze jak na pierwszys raz rysowania metalu wyglądają okej> https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1557496_282804011870766_761334224_n.jpg | Też levi, bo miałam na niego faze, ale wygląda tak brudno ;w;> https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/74342_282804251870742_1657253214_n.jpg | Ooo, ja to kocham <3 > https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1525023_282804265204074_315796075_n.jpg | To jest wgl moje pierwsze ;-; Szalik jest spoko, ale włosy nie XD > https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/995613_282805975203903_1807335867_n.jpg > pozdrawiam tadzika XD

      Usuń
    18. Jakie to urocze!!! Chciałabym mieć włosy jak Miku

      Usuń
    19. Miku ma Świetne włosy, ale takie długie to zapuszczać ze 100 lat XD I dziękuję

      Usuń
  2. A wyniki z ostatnich pogaduszek? :P Przesłałam Ci link do nagród na GG, może nie widziałaś. Do Rzeszowa wybieram się z rodzicami w sobotę, tak połazić po Galerii Rzeszów, Plazie, Tesco itd. Ach, to miasto jest cudowne.
    Ogólnie w mojej playliście króluje rap, hip-hop. Głównie np. Eminem, Pezet, Słoń. Ostatnio jednak usuwam stare kawałki, których nie słucham. Wypadła np. "Szkoła wyrzutków" - WSRH, której to nie słucham od dawna. Przeważa Eminem, nie wiem od ilu lat go słucham, ale można powiedzieć, że na jego muzyce się wychowałam. Jego piosenki kojarzę od 5 lat. Jednakże nie zawsze mam ochotę na takie klimaty i schodzę na np. "One life", ale to również nowa piosenka nie jest. Nie jeden raz słuchałam wszystkiego jak leci. Nie odmawiam sobie popu. Gdy coś wpadnie mi w ucho, słucham. Dość często leci jakaś popularna piosenka, np. tak było w Gangnam Style, którą ja słyszałam pół roku temu, więc od dawna nie znajduje się na mojej playliście, a inni słuchają i uważają ją za nowość.
    Tak już jest. Jeśli ktoś pyta, dlaczego słucham rapu, a nie Bibera, mówię tylko "Masz starszego brata?" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że nie jest to mój styl muzyki to uważam, że Eminem to król. Bez niego ta muzyka byłaby inna. Lubię go słuchać

      Usuń
    2. Ja tak samo wychowana na rapie, bo uściślając hip hop to bardziej kultura, całość. Eminem, 2pac, ostatnio uwielbiany i faworyzowany ASAP, chociaż czasem warto posłuchać czegoś innego. :)
      Nowa płyta Beyonce jest tak świetna że mogłabym ją cały czas słuchać. <3

      Usuń
    3. Aż taka dobra? :P Nie słucham Beyonce, ale tak z ciekawości zobaczę.

      Usuń
    4. Słyszałam, że podobno super i się tak szybko wyprzedała, ale nigdy jakoś nie słuchałam Beyonce

      Usuń
    5. Boże, co się ze mną dzieje! Nic nie mam na gg nistety. Może zostawisz na następny raz, bo teraz juz mamy?

      Usuń
    6. Kochaaam Beyonce <3 Szczególnie za jej ostatnią płytę. Drunk in love *.*
      Emienem`a też uwielbiam, ale fanem nie mogę się nazwać. Ogólnie nie przepadam za rapem i hip-hopem :)

      Usuń
    7. Jak rap to tylko kobiecy jak np. Azealia Banks, ale nie gustuje zbytnio

      Usuń
    8. Jak rap to tylko kobiecy jak np. Azealia Banks, ale nie gustuje zbytnio

      Usuń
  3. Ja gustuje w muzyce nieco mniej docenianej, przynajmniej w Polsce, a mianowicie w kpopie. Moim zdaniem jest on zdecydowanie lepszy od naszego rodzimego, chociaż często od tego gatunku muzyki ludzi odrzuca.. hmm nieco charakterystyczny wygląd niektórych wykonawców, oraz język jakim się posługują :< ( To że ktoś jest Azjatą nie znaczy automatycznie że również Chińczykiem)
    oczywiście od samej muzyki popularnej nie uciekam. Przepadam za Beyonce i Justinem Timberlakiem. Eminem dominuje na mojej playliście jeżeli chodzi o Rap. Z nieco mniej znanych artystów, albo raczej mniej kojarzonych wymienię Iggy Azaleę, Lorde oraz Arctic Monkeys, oraz oczywiście Ed Sheeran.
    Można powiedzieć że mój gust muzyczny jest nieco... specyficzny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi kochani Arctic Monkeys <3 Faktycznie masz trochę "rozłożysty" gust :)

      Usuń
    2. Nie znam się na kpopie, Azjatach i innych 'podobnych' narodowościach, ale ostatnio odkryłam taki talent po części muzyczny, że gdybym była facetem już znałabym swoją przyszłą żonę.
      http://www.youtube.com/user/waveya2011

      Usuń
    3. Również się nie znam i nie słucham, ale może to się zmieni :)

      Usuń
    4. Tańczą nieźle :o A takie pytanie, czy EXO też się liczy do kpop? Znajoma kocha azjatów, ale zapamiętałam tylko ten zaspół xD

      Usuń
    5. Jacy wykonawcy jeśli chodzi o Azjatów?

      Usuń
    6. K-POP ♥ Kocham azjatycką muzykę! Najbardziej k-pop, j-pop i j-rock. Właściwie słucham tylko tego. Exo to też k-pop.

      Usuń
    7. Jeśli chodzi o wykonawców to big bang, g-dragon, ale w sumie jest z big bangu, shinee, infinite. lee hi i the gazette. (I vocaloidy, ale to już inna bajka XD)

      Usuń
    8. Widziałam parę ich teledysków, ale niestety to nie moja muzyka

      Usuń
    9. Niestety średnio znam się na azjatyckiej muzyce. Jeżeli chodzi o resztę artystów, których wymieniłaś, to również kocham Beyonce oraz Iggy Azaleę. Czasami słucham też Lorde :)

      Usuń
    10. Jeśli chodzi o kpop to głównie boysbandy, najwięcej EXO, BTS, VIXX, Big Bang, B.A.P, SHINee
      Z girlsbandów jedynie 2NE1 i SNSD.
      Właściwie niczym nie pogardzę XD
      Jedynie niektóre teledyski mnie nieco przerażają lub po obejrzeniu ich totalnie nie wiem o co chodzi...
      Czarownica00

      Usuń
    11. Mam podobnie z niektórymi teledyskami xd

      Usuń
    12. Co tam teledysk, piosenka sie liczy!

      Usuń
  4. Mój ulubiony gatunek, to indie. Jest to odłam rocka alternatywnego. Zespół, którego mogłabym słuchać bez przerwy to Bastille (padam jak tylko ich usłyszę). Z tego samego stylu lubię też Arctic Monkeys czy The Smiths. Jeśli słucham czegoś innego to raczej piosenek typowo puszczanych w radiu, jeżeli jakaś mi wpadnie w ucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słucham tego gatunku muzyki, ale dobrze jest to coś oryginalniejszego np. od popu. Każdy ma inny gust, jeśli znajdę chwilkę, to postaram się posłuchać :)

      Usuń
    2. Jeszcze półtora roku temu słuchałam właśnie popu i innych, ale jak usłyszałam Bastille to zakochałam się od pierwszej nuty :)

      Usuń
    3. Nie lubię gatunku indie. Czasami słucham Bastille :)

      Usuń
    4. Szczerze myślałam, że niewiele osób kojarzy ten zespół

      Usuń
    5. Lubię też czasami posłuchać Arctic Monkeys :>

      Usuń
    6. Ja słucham ich rzadziej o Bastille i nie do końca tak mi podpasowali jak oni. Najlepsze R U Mine? <3

      Usuń
  5. lubię muzykę klasyczną np Bach na organach, a z XXw to stary polski rock.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow :o Bach? Ambitnie, ja osobiście nie lubię klasyków, wolę nowoczesne gatunki... Ale podziwiam :)

      Usuń
    2. Również wielki podziw. Bach tylko na muzyce :P

      Usuń
    3. Czasem też mnie weźmie, ale wolę Mozarta :)

      Usuń
    4. Yiruma ma ładne utwory

      Usuń
    5. Trochę posłuchałam i faktycznie ładne. Relaksujące

      Usuń
    6. Wow :O Ostatnio pani na muzyce puszczała nam utwory Bacha :D Powiem szczerze, że nigdy nie przesłuchałbym czegoś takiego bez przymusu ;)

      Usuń
    7. Moze zbyt czesto nie slucham, ale nawet lubie klasyczna. Folk tez troche lubie (nie polski XD), japonski folk jest odprezajacy.

      Usuń
  6. Hm, nie lubię pisać o tym jakiej muzyki słucham. Szczególnie nie lubię mówić o tym w realu, bo niektórzy się na mnie gapili jak na kosmitkę. Ale tutaj się przełamię.
    Ogólnie to lubię słuchać muzyki z lat 80, 90 a nawet wcześniej. Jestem fanką Michaela Jacksona, kocham jego twórczość i jego jako człowieka. Szkoda tylko że rówieśnicy w szkole jakoś chyba nie są do tego super nastawieni. Ale cieszę się że moja przyjaciółka dzięki mnie również go pokochała. Za to ona zapoznała mnie z Metallicą, Iron Maiden, Nirvaną, Queen, The Beatles. Za fankę tych zespołów się nie uważam bo nic o nich nie wiem, ale lubię posłuchać. A tak z tych współczesnych wykonawców to lubię raz na jakiś czas posłuchać Rihanny (kiedyś byłam jej wielką fanką, teraz już raczej nie), Beyonce, Eminema. Mimo wszystko jednak uwielbiam Lanę Del Rey. Jej muzyka mnie uspokaja no i nie wiem nawet jak to opisać, kocham ją :) Więc jak widać może mam trochę dziwny gust, przynajmniej dla niektórych.
    Ale się rozpisałam, sama nie wierzę że na taki temat.
    PastelsFlowers

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michael Jackson nadal jest królem:) Nie masz dziwnego gustu. Jak dla mnie jest bardzo fajny!

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o lata 80, 90, to lubię słuchać tylko Michael`a ;) Współczesnych artystów, których wymieniłaś bardzo lubię i często ich słucham.

      Usuń
    3. Wiesz co? Nie wydaje mi się żeby jakikolwiek gust muzyczny był dziwny. Jak dla mnie to niedojrzałość otoczenia. :)

      Usuń
    4. Zgadzam się z Nieoosiagalną. Nic dodawać nie muszę :P

      Usuń
  7. Osobiście słucham prawie każdego rodzaju muzyki. Wszystko zależy od mojego humoru i tego co akurat wpadnie mi w ucho.
    Próbuje grać na pianinie. Czasami nawet dobrze mi to wychodzi, czasami nie. Ogólnie podziwiam ludzi, którzy uczą się od małego grać na jakimś instrumencie i poświęcają dla muzyki cale życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie, którzy grają na pianinie zazwyczaj mają smukłe, długie palce. Pozazdrościć! No i powodzenia w tym "próbowaniu" (:

      Usuń
    2. Ja zawsze chciałam na perkusji, ale nie mogę się zebrać ;)

      Usuń
    3. Z tymi palcami to prawda, dwie moja kolezanki grają na pianinie i rzeczywiście takie mają.

      Usuń
    4. Ja chciałam na gitarze, rosek gra amatorsko i mi nie chce nagrać. Jeszcze wyłudze od niego. :C

      Usuń
    5. Ja to bym chciała na wszystkim xd i jeszcze wokal najlepiej, ale to tylko jak nikt nie patrzy

      Usuń
    6. Bardzo chciałbym umieć grać na pianinie (tak jak Gagula <3). Niestety nie umiem grać na żadnym instrumencie (myślę, że kilka melodyjek na keybordzie się nie liczy :P )

      Usuń
    7. Ja na keybordzie umiem tylko gamę XD

      Usuń
    8. Chude smukłe palce, mówicie? Zaraz narysuję klawisze na biurku i rzeźbie ręce!
      A tak poważnie to zazdroszczę! Jak mi lat przybędzie to z pewnością spróbuję gry na pianinie!

      Usuń
    9. Uczyłam się gry na pianinie, ale przerósł mnie nawał obowiązków i musiałam z gry zrezygnować. Bardzo tego żałuję. W domu grałam na keyboardzie, a u mojego nauczyciela (jeśli tak można nazwać organistę kościelnego) na pianinie. Jak wiadomo na pianinie jest dużo trudniej, ponieważ klawisze trudno się naciska, trzeba wkładać w to trochę siły. Tak teraz sobie przypominam moje czerwone, zdarte i obolałe od klawiszy palce. Oczywiście nie każdy tak ma/będzie miał, zależy od pianina. Mam bardzo długie i smukłe palce, na co uwagę zwraca wiele osób. Każdy mówi, iż moje palce są dobrane do pianina/fortepianu. Niewątpliwie, jest to duży atut, łatwiej "trafić" w dany dźwięk. Btw. już nawet "Wlazł kotek na płotek" grać nie umiem, och...

      Usuń
  8. Nie lubię poruszać tego tematu, jestem bardzo zamknięta pod względem muzyki. Aczkolwiek chciałabym na czymś grać, tak jak koleżanka wyżej- pianino byłoby super. Ale chyba to trochę za drogi interes dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz na keybordzie, ale to nie ten sam dźwięk :/ Traci szlachetność jak dla mnie

      Usuń
    2. Nie podobają mi się jego dźwięki. Strasznie sztuczne są

      Usuń
    3. Rozumiem, nie każdy lubi się wypowiadać na dany temat :)

      Usuń
    4. Zdecydowanie keyboard nie brzmi tak samo jak pianino czy fortepian. Mnie również nie podoba się jego brzmienie, ale jest to takie "tańsze pianino", a na pianino stać mnie nie było, więc grałam na keyboardzie, jednakże pocieszałam się pianinem u nauczyciela.

      Usuń
  9. Słucham prawie każdego gatunku muzyki, czasami nawet lubię posłuchać klasycznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzechstronność to dobra cecha(:

      Usuń
    2. To masz duży wybór :) Może z czasem Twój gust się zmieni, ale oby tak nie było, ponieważ będziesz umiała rozmawiać o każdym gatunku, a nie tylko o np. regge.

      Usuń
  10. Obecnie słucham k-popu, j-popu, j-rocku i ogólnie wszystkiego co azjatyckie <3 Vocaliodami też nie pogardzę, ale to już inna bajka. Uwielbiam też Yanna Tiersena, The Beatels, Queen, Nirvanę, Metallicę, Michaela Jacksona i już nie chce mi się pisać bo strasznie tego dużo... Ubóstwiam muzykę z Fairy Tail oraz opening Kuroshitsuji, ale nie wiem czy można to tu zaliczyć. Umiem grać na trąbce, flecie, sakshornie i alcie. Z takich rzeczy to chyba wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny masz avek tadzi XD Czekaj... Lucy, nie? Ty to wszystko umiesz, Tadzio - kobieta pracująca xD

      Usuń
    2. Myślałam, że mało osób interesuje się kulturą azjatycką, a tu proszę! Ostatnio co druga poznana przeze mnie osoba jest w tym temacie :)

      Usuń
    3. Stardoll to w ogóle cały a animu&mango xD Dożo moich kolegów ogląda anime... dowiedzialam sie gdzies w pazdzierniku XD Bo azja jest fajna, a zajaci sexowni (i Rosek oczywko XD)

      Usuń
    4. azjaci* literówka aż boli XD

      Usuń
    5. Nie znam się na k-popie i krajach azjatyckich, więc swoją wypowiedzą nie chcę się ośmieszyć xd

      Usuń
  11. Ja uwielbiam szczególnie K-pop, Rock i Post Hardcore no i J-rock. Lubię Asking Alexandrię, EXO, The Gazette, DaizyStripper, Black Veil Brides, Marilyna Mansona, Lady Gagę, Miley Cyrus. Nie pogardzę też Nirvana'ą, Guns n' rosses, Green Day'em, My chemical romance. Uwielbiam opening i ending z Detah Note.Gram na gitarze akustycznej, uczę się po to żeby później móc się uczyć na elektryku i grać piosenki zespołów które lubię ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się twój gust muzyczny :) może zalożysz kiedyś zespół?

      Usuń
    2. The gazette <3 Mi się niezbyt podobał 2 opening death note.

      Usuń
    3. Taradielle, a wiesz, że ostatnio o tym myślałam? Niedawno napisala nawet swoją piosenkę ;)

      Usuń
  12. Coś mi się wydaje że za niedługo okaże się że większość polskich fanów kultury wschodu przesiaduje na Stardollu :'D
    Czarownica00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stardollu jest strasznie dużo otaku :D

      Usuń
    2. Też to zauważyłam. Niestety uważam, że niektórzy jednak przesadzają :/ Aczkolwiek rozumiem, że im się to podoba i nie mam zamiaru się o to spinać czy coś

      Usuń
    3. Stardollowe loli są fajne, ale niektórzy tego nie potrafią .----. i są po prostu brzydkie

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!