Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Buty z Callie's Picks no.8
MissMariksza pokazała wam już całą kolekcję Callie's Picks no.8, a ja zajmę się tematem samych butów, które właśnie za sprawą tej kolekcji pojawiły się znów w Starplazie. Wybrałam kilka, które warto mieć w szafie swojej medoll, oto one:

Wbrew pozorom nie są to szpilki, które nasza medoll może wykorzystywać tylko do eleganckich kreacji. Buty świetnie sprawdzą się także w codziennych stylizacjach. Taką perełką tej kolekcji z pewnością są buty Elle, które w Starbazarze nieraz osiągały niemałą cenę.  A tu większość butów możemy kupić za ok 13 sd, znalazły się także szpilki za sm!
Mała niespodzianka dla obserwatorów QOF! 3 osoby, spośród komentujących ten post otrzymają jedną parę butów z kolekcji Callie's Picks no 8. Co należy zrobić: Obserwować blog, podpisać się nickiem ze Stardoll oraz do swojej wish listy w Starplazie dodać wymarzoną parę szpilek z omawianej kolekcji. Wyniki już w sobotę. Powodzenia!


44 komentarze:

  1. Świetne buty mi osobiści najbardziej podobają mi się te czerwone z ostatniego obrazka :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;) ArwenCandy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre buty są na prawdę świetne. Zgłaszam sie
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione to te czarno-białe w paski

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kolekcja bucików. Zgłaszam się:)
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  6. No, jest dużo ładnych bucików :) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę już swoje wymarzone buty xd
    Zgłaszam się

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe buty z Valentino są zdecydowanie najlepszymi obuwiami w kolekcji Callie's Picks ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej spodobały się Lace Up Ankle Boots. Sądziłam, że nowa dostawa będzie świetna, jednak się zawiodłam. W sumie nic nie podoba mi się na tyle, żeby wydawać kosmiczne sumy pieniędzy (w bazarze można kupić te rzeczy nawet 4x taniej..) ;)

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiękniejsze Lace Up Ankle Boots :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam zdanie, najładniejsze białe platformy :)

      Taradielle

      Usuń
  11. Mi najbardziej spodobały się białe szpilki z Voile Holiday Tribute sprzed kilku lat, jednak nie zostały tutaj pokazane. c;
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie napisałem o tych wspaniałych butach wcześniej i szczerze mówiąc, jestem zaskoczony, że ich nie ma w tym poście.

      Usuń
  12. Buty są ładne, na pewno jakieś kupie.
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  13. moim faworytem zdecydowanie są Lace Up Ankle Boots:)

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham buty! Mam ich chyba najwięcej w szafie (szczególnie tych czarnych). Buty nie są dobrze widziane, bo ukrywają się pod długimi sukniami, a szkoda. Tutaj zauważyłam dopiero jakie są piękne. Na pewno jakieś kupię. NIe wiem czy wytrzymam bez doładowania 2 miesiące xd
    Mi najbardziej podobają się... Sama nie wiem. Mam kilka faworytów. Między innymi kremowe buty na wiązanie za 12 sd i te różowo-fioletowe. Buty za sm na pewno kupię.
    W tej dostawie to właśnie buty najbardziej mi się podobają.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty to jedyny plus tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam już 4 pary z dawniejszych dostaw. Teraz planuje kupić te z Elle. Tak jak już wyżej ktoś zauważył nie bardzo są widoczne pod długimi sukniami a wiele z nich to naprawdę ładne egzemplarze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się, ciekawy post i piękne buty :3
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne buty :) Na pewno, któreś kupię.
    lalaxd99

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jestem pozytywnie zaskoczona, bo w poprzedniej kolekcji raczej nie było ładnych butów. Lecę zobaczyć i dodać do wishlisty :) Zgłaszam się.
    PastelsFlowers

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem najładniejsze kremowe za 12sd. :)
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :3 Jestem bardzo zadowolona z dodatków w tej kolekcji ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  23. a akurat mam te szpilki z elle

    sasiaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podobają mi się te niebiesko-białe ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się najbardziej podobają te czerwonę za 13 sd .

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się, co do wyborów :). Dziwne jednak, że pojawiły się już buty niedawno usunięte wraz z całą kolekcją Voile Botique Shop. Oprócz nich mam kremowo-beżowe szpilki, które udało mi się wylosować w 'The Vote' i te czerwone bez palców, które musiałam kupić, a i jeszcze zainwestowałam w te srebrne za sm :).
    Zgłaszam się,
    TakaFaza ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam biało czarne. Admini zaszaleli czarno - białe szpilki były niedawno w Volile za sm a teraz za sd. Mi najbardziej podobają się niebieskie.
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też kupiłam już czarno-białe szpilki w Voile. Buty z tej kolekcji rzeczywiście zasługują na uwagę, mi bardzo podoba się kremowa para.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  30. pianeczka223 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi najbardziej podobają się czerwone szpilki z ostatniego zdjęcia dlatego tez je posiadam. Podobaja mi się tez niebieskie i te srebrne za sm. ;)
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  32. Lace Up Ankle Boots najbardziej mi się podobają :) Zgłaszam się.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja kupiłam czarno-białe szpilki już wcześniej. Według mnie ich cena nie powinna być taka sama jak np. czerwonych butów Tribute (Red Lady Peep), bo te z Voile kosztowały kiedyś 95 sm, a te z trubite na pewno ponad 20 sd. Admini powinni trochę przemyśleć ustanawianie cen.

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podobaja mi się te za sm i czerwone z kokardką *^* Takie cudne

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja mam nr 2, i to wczesniej mialam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnie buty to tribute :o

    Padmey

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!