Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja ManiakPupili
Hej! Dzisiaj postanowiłam zrobić coś z tym sweterkiem. Myślę, że połączenie go z tymi spodniami to dobry wybór. Złotą klamrę zakryłam trzema paskami. Aby nie było pusto dodałam blezer, który trzyma doll oraz okulary w drugiej ręce. 


Kapelusz Bratz+Bonjour Bizou
Kołnierzyk Bonjour Bizou
Sweter Bonjour Bizou
Pasek Callies Picks+2x facebook
Spodnie Bonjour Bizou
Kopertówka Chanel
Okulary Callie's Picks
Buty Basics+Fallen Angel

16 komentarzy:

  1. Chciałbym widzieć u Ciebie coś kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + i coś nowego, bo widzę, ze dodatki się powtarzają.

      Usuń
    2. Ok, następna będzie kolorowa :D No a dodatki się powtarzają bo mam trochę mało. Dokupię sobie.

      Usuń
  2. Śliczna, chyba też podobnie w końcu wykorzystam te spodnie :3

    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, ale spodnie mi się nie podobają ;/

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) Fajny pomysł z paskami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba. Lubię stylizacje w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, ale zrezygnowałabym z kapelusza
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja ładna :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Najlepiej według mnie prezentują się spodnie :)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!