Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
konkurs dekoratorski - wyniki etapu 1
Do konkursu dekoratorskiego-etapowego sponsorowanego kwotą 500 sd przez Anndoll88 
 przystąpiły oddając pracę z I etapu ( projekt z StarDesignInterior)
 the_gusty, TuniaRuda, 888kamila, BritnejGirl, NieOosiagalna, loloSrebro, 
PaniSweetMuflon, minerwaaa, domka190, klaudialigenza, sunflower.
Wszystkie wymienione osoby wchodzą automatycznie do etapu II.

W ocenie prac wzięła udział znana dekoratorka wnętrz Anndoll88.

ETAP I - wyniki
I miejsce zdobywa minerwaaa
nagroda 50 sd
 panel widok miasta (z wykorzystaniem)
Wyróżnienie 20 sd zdobywa loloSrebro
(zasłona w trójwymiarowe koła)

Po odbiór nagród zgłaszajcie się do mnie (missmariksza) w ciągu 2 dni. 
------------------
Chciałybyśmy również wyróżnić prace: 
NieOosiagalna, 888kamila, the-gusty, klaudialigenza, sunflower
(pod nickami są prace dziewczyn)
Otrzymujecie mini upominki.

GRATULUJEMY!
_______________
 ETAP  II
Zadaniem w etapie II jest stworzenie mini aranżacji z wykorzystaniem
obrazu z Fashion.
(mini aranżację można wykonać w moim apartamencie( wystawię kilka rzeczy do pokoju nad głównym)
Dla przypomnienia nagrodą nr 1 jest 100 sd, a wyróżnienie wynosi 50sd

Jeśli ktoś z zakwalifikowanych osób chce wycofac się z dalszych etapów, proszę o informację w komentarzu, wtedy poprosimy chętna osobę do dalszych etapów.
 Czas na oddanie pracy macie do 2 lutego godz.23.59
Prace nadsyłajcie na email:
queensoffashion@onet.pl

15 komentarzy:

  1. Ooo jeny, dziękuję! :)
    Nigdy nie sądziłam że moja praca zostanie wyróżniona. Pierwszy raz biorę w czymś takim udział i cieszę się niezmiernie.
    Gratuluję dziewczynom, pierwsze miejsce tego etapu jest awesome!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję i gratuluję :) Zaraz biorę się do roboty! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję i gratuluję :) Zaraz biorę się do roboty! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje i gratuluje wszystkim pozostałym ,a za chwile zabieram się do pracy nad kolejnym etapem .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca wysłana, nie mogę doczekać się wyników. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, pierwsze jest super, ale wyróżnienie takie sobie, nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Pierwsze miejsce naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję,dziękuję ! :) Już robię prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pierwszego miejsca i wyróżnieniu:)

    Już wysyłam moją pracę:)
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. Zwycięska praca jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!
    Jeszcze nie mam pomysłu na aranżację, ale coś wymyślę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam już pracę, ale nie jestem pewna, czy wiadomość doszła, więc dodaję link:

      https://imageshack.com/i/fkk2m8p

      Usuń
    2. Po zbliżeniu jakość jest lepsza;)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!