Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inne spojrzenie na modę #2 Brak weny doskwiera

Top - It Girls | Spódniczka - Original Future | Kurtka - Archive | Buty - Nelly.com | Torebka - Callie's Picks |



Futro - Archive | Top - Voile | Spodnie - Basic | Buty - Nelly.com | Bransoletka - Darmówka | Torebka - Chanel Tribute | 

Miała być jedna, a wyszły dwie. To wszystko wina mojego braku weny. 
Nie wiem która lepsza, obie mnie jakoś specjalnie nie zachwyciły.
Ogólnie sądzę, że mogło być lepiej, ale mam nadzieję, że komuś się chociaż jedna spodoba.

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49


18 komentarzy:

  1. Mi się podobają 2

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie ładne, ale pierwsza lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pierwsza, w drugiej oczarowały mnie genialne buty.
    Jedyna rzecz jaka mi się nie podoba to posępna mina doll ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne obydwie, tylko twarz twojej dollki wygląda jakbyś chciała kogoś zabić :O
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje sa bardzo fajne. Pierwsza ze spódniczką ( którą zapamiętam na bardzo długo z konkursu na CS), świetnie ze sobą wszystko połączyłaś. Druga równiez udana, lecę po te spodnie:) \Acha, jeśli to się nazywa brak weny, to ja jej wcale nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam zmień tą twarz, bo ona wszystko psuje, doll wygląda jakby właśnie dostała w twarz. Stylizacje są fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale mnie się podoba i nie zamierzam jej zmieniać - tyle w temacie :)

      Usuń
  8. Stylizacja są świetne, najbardziej podoba mi się stylizacja numer 2 :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje, nie ma do czego się przyczepić :) Obie mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylki są świetne, ale bardziej podoba mi się druga. Nie rozumiem natomiast dlaczego niektóre osoby czepiają się twarzy Doll, przecież nie wygląd lalki jest w stylizacji najważniejszy.. A mi osobiście podobają się surowe twarze Doll :D

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się druga stylizacja, buty są przepiękne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!