Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
What you want
Witajcie moi drodzy! Dziś stylizacja z jednym z ciuszków nowej dostawy sklepu evil panda. Moje serce się wielce raduje ponieważ admini w końcu dodali to na co czekałam, czyli kurtkę na ramię! Jest prześwietna i polecam każdemu jej zakup - na pewno się przyda. (A jeśli się nie przyda, to za jakiś czas będzie można ją sprzedać za dobrą sumkę).
Dziś stylizacje są dwie, bo nie mogłam się zdecydować. Chciałam to zrobić w 'ramię w ramię', ale nie będę wymagać od uczestników specjalnego kupowania ciuchów, a też nie chciało mi się szukać po szafach ;)
Tak więc 2w1 proszę bardzo:
Trochę krzywo okulary założyłam - wybaczcie.
W obu stylizacjach: kurtka - evil panda | top - bizou | torebka - nelly | buty - cheap monday | czapa - gucci | rajtki - film theory | okulary - killah | 
oraz 1. spódniczka - velvet orchid | 2. spódniczka - dolce&gabbana|. 

W gratisie make-up:

Jak podoba Wam się dzisiejszy post?
Czekam na Wasze opinie!


Przypominam o zgłoszeniach do gościnnego udziału w jednym z moich postów.
Jeśli chcesz, by Twoja doll została przeze mnie wystylizowana i umieszczona w poście razem z moją, razem z komentarzem umieść
"WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"
Warunki jakie trzeba spełnić:
1. Pusty (odblokowany) biały pokój
2. Udostępnione ciuchy, pokoje z dodatkami itd.
3. Codzienne odwiedzanie stardoll.pl - w celu usprawnienia komunikacji.
4. Jeśli spodoba mi się aktualna stylizacja doll, zgadzacie się na jej wykorzystanie lub zrobienie nowej przeze mnie.
Jeśli macie doll w męskiej wersji - zaznaczcie to w komentarzu!

________________________________
Pozdrawiam i przesyłam buziaki
zakochana Coldi ^^

23 komentarze:

  1. Super!
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :)
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie! :)
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"
    olka170

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje, i make up :>
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej byłoby bez czapki, bo stylizacje takie letnie, a czapka raczej zimowa.
    Wyrażam zgodę na wykorzystanie wizerunku mojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje mega. Też jestem fanką tej kurtki i kupiłam ja od razu jak weszłam do starplazy.
    Stylizacje bardzo ładne, ale zrezygnowałabym z czapki.
    Makijaż, no po prostu się w nim zakochałam. Nie mam takiego talentu i odpowiedniej ilości kosmetyków, by stworzyć coś takiego.
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja nie w moim stylu, ale calkiem udana. Jednak zrezygnowalab z czapki, psuje caloksztalt.
    peulimadonna

    OdpowiedzUsuń
  9. Post jest bardzo fajny, to samo mogę powiedziec o stylizacjach. ;)
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"
    Niciia02

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, ale zrygnowałabym z czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są świetne :) Bardzo mi się podobają jednak wciąż nie jestem przekonana do tej kurtki.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat to większość z tego mam. Właściwie to mogłaś zrobić, bo chciałaś na mnie :P Śliczne stylizacje, bardziej podoba mi się 2 wersja.
    "WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL"

    OdpowiedzUsuń
  13. to prawda ,że kurtka jest MH w każdej szafie.
    Kolejny fajny kolaż i pomysłowy makijaż oka .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post. Bardziej podoba mi się 2 stylizacja :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje mi się podobają, ale ładniejsza jest ta po lewej stronie :)
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL

    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  16. WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje!
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne stylizacje i makijaż.

    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTYWANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacje i makijaż.
    WYRAŻAM ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU MOJEJ DOLL
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  20. to nie mój styl ale widać że znasz się na ubieraniu medoll ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham twoje makijaże :) Są idealne. Stylizacje również bez zarzutu. Nawet nie zauważyłam żeby okulary były krzywo. Chyba bardziej podoba mi się stylizacja po lewej, ale obie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, bardzo mi się podoba, a makijaż jest idealny
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!